حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » ۱۴۶ واحد صنعتی و تولیدی استان در سال گذشته گازرسانی شد

146۱۴۶ واحد صنعتی و تولیدی استان در سال گذشته گازرسانی شد واحد صنعتی و تولیدی استان گلستان سال گذشته گازرسانی شد و با این اقدام مهم، 38 هزار مترمکعب گاز طبیعی، جایگزین سوخت مایع شد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ محمدرحیم رحیمی اظهار کرد: این شرکت همچنین موفق شد تا پایان سال گذشته 96 درصد جمعیت خانوار روستایی و 100 درصد خانوار شهری این استان را از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند سازد.

وی ادامه داد: در سال 98 موفق شدیم از نظر اهداف کمی 289 کیلومتر شبکه‌گذاری و 6100 مورد نصب انشعاب را در قالب گازرسانی به 22 روستای جدید انجام دهیم که با این اقدام 18400 مشترک را به جمع مشترکین گاز افزودیم.

رحیمی با بیان این که عملکرد ما در شرکت‌های گاز استانی بر دو محور اصلی توسعه گازرسانی در حوزه‌های روستایی، شهری و گازرسانی به صنایع و محور بهره‌برداری شامل تأسیسات و فروش گاز استوار است، گفت: با گازرسانی به این 22 روستا، کل روستاهای گازدار ما به 880 روستا در مقایسه با 979 روستا در کل استان رسیده است.

این مقام مسئول افزود: در حوزه بهره‌برداری از آن‌جا که بحث تعمیرات اساسی و نگهداری ایستگاه‌ها برای ما بسیار مهم است، تعمیرات حدود ۲۰۰ ایستگاه شامل ۳۱ ایستگاه CGS، ۱۵۷ ایستگاه TBS و ۱۱ مورد ایستگاه‌های ترکیبی CGS-TBS را با موفقیت انجام دهیم که طبیعتاً این تعمیرات در فصلی اتفاق می‌افتد که ما کمترین میزان ظرفیت را روی ایستگاه‌های خود داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان ضمن اشاره‌ به برنامه‌های سال جاری تصریح کرد: با توجه به این که امسال، به نام جهش تولید نامگذاری شده ما تلاش خود را بر گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی گذاشتیم به همین منظور 165 واحد صنعتی و تولیدی را در دستور کار گازرسانی قرار دادیم که با این کار 30 هزار مترمکعب بر ساعت گاز طبیعی جانشین سوخت مایع می‌شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.