حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » با همکاری اتاق بازرگانی مشکلات هنرمندان در تولید و فروش مرتفع می شود

با همکاری اتاق بازرگانی مشکلات هنرمندان در تولید و فروش مرتفع می شودمعاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان از رفع مشکلات هنرمندان با همکاری اتاق بازرگانی گرگان در حوزه های تولید و فروش و همچنین تشکیل انجمن تخصص صنایع دستی خبر داد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ در نشست معاون صنایع دستی با دبیر کل اجرایی اتاق بازرگانی استان وکارشناسان دو حوزه در اتاق بازرگانی گرگان،  معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان گلستان گفت: هدف از این نشست ایجاد همکاری و ارتباط بیشتر هنرمندان با اتاق بازرگانی و رفع چالش ها و مشکلات تولید، فروش و صادرات صنایع دستی استان، ضرورت ایجاد یک انجمن تخصصی صنایع دستی در اتاق بازرگانی بود.

مریم حاجی ابراهیمی خاطر نشان کرد: در این نشست اتاق بازرگانی اعلام آمادگی خود را جهت تشکیل انجمن صنایع دستی و عضوگیری از هنرمندان و تعاونی های فعال استان با همکاری اداره کل میراث اعلام کرد.

وی افزود: با شکل گیری و آغاز فعالیت این انجمن شرایط فعالیت بازرگانی هنرمندان صنایع دستی مساعد خواهد شد. گذشته از رونق بازرگانی و صادرات، مشکلات عمده ای مانند بسته بندی تولید و فرآوری مواد اولیه، دسترسی به ابزار مناسب و... برای هنرمندان با ایجاد ارتباط اتاق با سایر انجمن ها مرتفع می شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.