حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.


» » » » مسیر جهانی شدن فرش ترکمن هموار است

نماینده مردم گنبدکاووس:

مسیر جهانی شدن فرش ترکمن هموار است

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی مسیر جهانی شدن فرش ترکمن را هموار دانست.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ امان‌قلیچ شادمهر در نشست بررسی جایگاه و وضعیت فرش دستباف گنبدکاووس گفت: دستگاه‌های اجرایی گنبدکاووس باید برای سرعت بخشیدن به فراهم‌سازی الزامات و زیرساخت‌های شهر جهانی فرش ترکمن به‌ صورت متمرکز، مشترک و با تعامل با یکدیگر اقدام کنند.

وی بر لزوم تعامل دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد الزامات شهر جهانی فرش ترکمن تاکیرد و افزود: تنوع اقوام با فرهنگ‌های مختلف در گلستان به‌همراه میراث غنی تاریخی و فرهنگی آن از جمله در شهر باستانی جرجان و زندگی صدها نفر از مفاخر و چهره‌های تاریخی، علمی، فرهنگی و هنری در سده‌های گذشته در این شهر، بستر مناسب توسعه گردشگری این استان است.

به گفته وی گردشگری از اصلی‌ترین محورهای توسعه و بهترین زمینه برای ایجاد اشتغال استان گلستان است و کلید پیشرفت استان، رشد و توسعه صنعت گردشگری در همه ابعاد آن است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی گنبدکاووس باید برای سرعت‌بخشیدن به فراهم‌سازی الزامات و زیرساخت‌های شهر جهانی فرش ترکمن به‌صورت متمرکز و مشترک و با تعامل با یکدیگر اقدام کنند.

شادمهر اضافه کرد: با بخشی‌نگری و جزیره‌ای عمل‌کردن نمی‌توان به بازیافت هویت تاریخی و فرهنگی گلستان و توسعه گردشگری آن کمک کرد بلکه همراهی و همگرایی همه دستگاه‌ها و انجام صحیح وظایف، رمز موفقیت و توسعه است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.