حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » بازگشایی مدارس گلستان از شهریور

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان خبر داد:

بازگشایی مدارس گلستان از شهریور

بازگشایی مدارس گلستان از شهریورمدیرکل آموزش و پرورش گلستان از بازگشایی مدارس در شهریور ماه خبر داد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ مدیر کل آموزش و پرورش  در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: براساس مصوبه ستادملی کرونا مدارس از اوایل شهریور فعالیت خود را آغاز خواهند کرد اما مشکلاتی برای بازگشایی مدارس هنوز وجود دارد.

احسان گوهری راد در ادامه اظهار داشت: با شرایطی که در استان گلستان داشتیم تنها 53 درصد دانش آموزان وارد فضای مجازی شدند و از شبکه شاد استفاده کردند.

وی افزود: حدود 20 درصد دانش آموزان گلستانی فاقد گوشی مناسب برای حضور در کلاس های مجازی بودند، 15 درصد دانش آموزان به دلیل عدم دسترسی به اینترنت به شبکه شاد متصل نشدند و از مجموع 932 روستا 273 روستا امکان دسترسی به شبکه پرسرعت را ندارند گرچه در کوتاه مدت اقدامات خوبی برای گسترش شبکه اینترنت رقم خورد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان بیان کرد: در ستاد ملی کرونا برای وضعیت مدارس شبانه روزی هیچ تصمیمی گرفته نشده است و این در حالی است که در مراوه تپه 60 درصد دانش آموزان متوسطه در مدارس شبانه روزی تحصیل می کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.