حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » » » آزمایشگاه ویژه تشخیص کرونا در گلستان راه‌اندازی می‌شود

آزمایشگاه ویژه تشخیص کرونا در گلستان راه‌اندازی می‌شودرییس مجمع خیرین سلامت شهرستان گنبدکاووس واقع درشرق گلستان اعلام کرد که ظرف چند روز آینده، آزمایشگاه ویژه تشخیص ویروس کرونا در مرکز استان راه‌اندازی می‌شود.

...

کاوش نیوز: حاج محمد شهرکی اظهار داشت: در نشستی که با استاندار گلستان و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان داشتم، اعلام شد که برای راه‌اندازی آزمایشگاه ویژه تشخیص کرونا">ویروس کرونا در گلستان و خرید تجهیزات مورد نیاز آن نیازمند منابع مالی هستند که بنده برای تامین مبالغ اعلام شده، اعلام آمادگی کردم.

وی، بدون اشاره به مبلغ اهدایی، افزود: این هزینه صرف خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز راه‌اندازی آزمایشگاه ویژه تشخیص کرونا">ویروس کرونا می‌شود که قرار است ظرف چند روز آینده وارد استان گلستان شود.

شهرکی اضافه کرد: انشاالله با راه‌اندازی این آزمایشگاه که کادر پزشکی مورد نیاز آن هم در استان اعلام آمادگی کرده، از این پس تمامی نمونه‌های آزمایشگاهی بیماران مشکوک به کرونا">ویروس کرونا در گلستان انجام می‌شود و نیازی به ارسال نمونه‌ها به تهران یا دیگر استان‌ها که زمانبر است، نیست.

وی با قدردانی ویژه از استاندار گلستان برای پیگیری راه‌اندازی آزمایشگاه ویژه تشخیص کرونا">ویروس کرونا، تصریح کرد: تسریع در مشخص شدن نتیجه آزمایش افراد مشکوک به کرونا">ویروس کرونا و پیگیری روند درمانی آنها از اهداف بنده است و امیدوارم با همکاری مسوولان و مردم شاهد ریشه کن شدن این ویروس در کشورمان و استان گلستان باشیم.

همچنین به گفته اصغر نودهی رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس، با تلاش حاج محمد شهرکی نیکوکار بنام این شهرستان، تعداد هزار بسته مواد غذایی تهیه شده و قرار است عصر امروز شنبه ۱۰ اسفند با چهار دستگاه کامیون به مناطق زلزله زده آذربایجان غربی ارسال شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.