حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » نسخه نجات جمهوری اسلامی ایران تبعیت از رهبری است

 نسخه نجات جمهوری اسلامی ایران تبعیت از رهبری استامام جمعه موقت گنبدکاووس گفت: تبعیت از رهبری و مرجعیت، تنها راه و نسخه نجات جمهوری اسلامی ایران است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام محمدرضا ابراهیمی در خطبه های این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران گنبدی اظهار کرد: اگر براساس دین و شریعت حرکت کنیم، هیچ گزندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نخواهد شد.
وی افزود: نظام استکباری همیشه به دنبال تضعیف ایران بوده و در این مسیر نقشه های فراوانی نیز کشیده که یکی از آنها خدشه وارد کردن به محیط خانواده به عنوان اصلی ترین نهاد اجتماعی است.
وی افزود: برنامه های شبکه های ماهواره و فضای مجازی از نقشه های استکبار جهانی برای لطمه زدن به بنیاد خانواده است و با این ابزارها محیط گرم خانواده به فضایی سرد، دور از گفت و گو و صرفا در کنار هم زیستن تبدیل شده است.
امام جمعه موقت گنبدکاووس خاطرنشان کرد: فقدان تعاملات گرم و سازنده در خانواده می تواند لطمات جبران ناپذیری را به افراد خانواده و در نتیجه جامعه وارد سازد و خوشبختانه مسئولان با اقدام درست جلوی فضای مجازی مسموم را گرفتند و با یک کار ارزنده در اولین اقدام به فضای مجازی خارجی نه گفتند.
حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به وقایع اخیر در خصوص برجام گفت: یک جمله از گذشته قابل گفتن است که ای کاش مسئولان در گفت و گو با طرف های خارجی به فرمایشات مقام معظم رهبری و خطوط قرمز ایشان توجه می کردند.
وی ادامه داد: بدعهدی آمریکا همیشه به مردم ایران ثابت شده است همانگونه که خوی درندگی گرگ برای گله گوسفندان ثابت است و نمی توان توقع عوض شدن این موضوع را داشت.
امام جمعه موقت گنبدکاووس بیان کرد: وضعیت کشور در حال حاضر مطلوب است زیرا دست آمریکایی ها و خصوصا ترامپ از مدت ها قبل برای جمهوری اسلامی رو شده بود.
وی گفت: ایران امروز قابل مقایسه با 40 سال گذشته نیست هرچند در همان مقطع نیز طبق گفته امام خمینی (ره) آمریکا هیچ غلطی نمی توانست بکند و امروز هم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، استکبار هیچ غلطی نمی تواند بکند.
حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به بهانه تراشی های امریکا خاطرنشان کرد: حضور ایران در منطقه به عنوان مستشاری و به خواست برخی دولت های منطقه است ولی امریکا بنا به خوی استکباری خود در منطقه حضور دارد


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.