حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » » » مردم از موضعگیری ضد استکباری مسئولان حمایت می کنند

 مردم از موضعگیری ضد استکباری مسئولان حمایت می کنندامام جمعه موقت قزوین با یادآوری اظهار نظر اخیر وزیر امور خارجه گفت: موضعگیری های روشنگرانه مسئولان نظام در مقابل استکبار جهانی و تصمیم گیری در خصوص برجام مورد حمایت مردمی قرار می گیرد.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام والمسلمین علی قابل در خطبه های نماز جمعه قروین، موضعگیری وزیر امورخارجه در خصوص برجام را روشنگرانه توصیف کرد و افزود: این نوع مقابله ها و تصمیم گیری ها ارزشمند است و هر کس در مقابل استکبار بایستد از او حمایت خواهیم کرد.
وی اظهار کرد:در حال حاضر دشمن از نفوذ ایران در منطقه نگران است و احساس خطر می کند این در حالی است که کشور ایران به منطقه لشگر کشی نکرده بلکه بیان صادق ایران عامل نفوذش در منطقه است .
حجت الاسلام والمسلمین قابل بیان کرد: ملت ایران باید هوشیار باشد و بداند که حضورش در میادین مختلف وحشت را در دل دشمنان انداخته و باید قدردان این نعمت باشیم .
وی ادامه داد: اتحادیه اروپا امروز سناریوی محدودیت موشک های ایرانی را در دست اجرا دارد تا ملت ایران بترسد و نفوذش در منطقه برچیده شود،غافل از اینکه ملت ها عاشق حقیقت هستند.
امام جمعه موقت قزوین خاطر نشان کرد: روزنامه های اسرائیل به این موضوع که ملت ایران در اوج تحریم ها عظمت بیشتری کسب کرده ،اعتراف کرده اند .
وی در بخش دیگری از خطبه ها دستاورد های چهل ساله انقلاب اسلامی را برشمرد و گفت: ملت ایران در این مدت به رغم همه مشکلات، در گرداب حوادث و توطئه های دشمنان گرفتار نشد و همیشه در همه زمینه ها سربلند بود.
حجت الاسلام قابل ادامه داد: این عظمت و بزرگی ملت ایران مرهون رهنمودهای پیامبر گونه امام راحل (ره)  و مقام معظم رهبری و بصیرت و اعتقادات ملت ایران است .
وی تاکید کرد: ایران هر روز پله های ترقی و پیشرفت را پشت سر می گذارد و در این بین مهمترین وظیفه صاحبان قلم و معلمان بیان این دستاوردها به مردم به ویژه نسل جوان است
وی تاکید کرد: در عصر حاضر دشمن در حال سیاه نمایی است و ما باید همچنان که در طول این سال ها در صحنه های مختلف نظام خوش درخشیده ایم، این حقایق را برای جوانان بازگو و از نفوذ دشمن در دل جوانان خودداری کنیم .
امام جمعه موقت قزوین پیشرفت های کشور در تمامی زمینه ها را یادآور شد و گفت: قبل از انقلاب اسلامی از نعمت برق، آب و گاز بی بهره بودیم ولی امروز تمامی این امکانات با کمترین بها در خدمت مردم است.
وی با یادآوری رشد علمی کشور بعد از انقلاب اسلامی گفت: تعداد دانشجویان دانشگاه های کشور قبل از انقلاب بسیار کم بود ولی در حال حاضر بیش از چهار میلیون دانشجو در کشور در حال تحصیل هستند .
وی در خصوص شعار سال جاری با عنوان حمایت از کالای ایرانی گفت: طبق فرموده امام راحل هر کس با خرید کالا، راه نفوذ بیگانه به کشور را باز کند، کار حرامی مرتکب شده و طبق این فرمایش باید از تولیدات داخلی حمایت کنیم .
وی با یادآوری سالروز شهادت آیت الله شاهرودی در سال 1395هجری قمری و بزرگداشت شیخ صدوق اظهار کرد: باید سعی کنیم در زندگی از این بزرگان درس بگیریم .


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.