حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » به‌منظور گره‌گشایی مشکلات مردم، رویداد توان برگزار شد

در آستانه سفر رئیس‌جمهور به گلستان:

به‌منظور گره‌گشایی مشکلات مردم، رویداد توان برگزار شد

به‌منظور گره‌گشایی مشکلات مردم، رویداد توان برگزار شددر آستانه سفر دوم رئیس جمهور به گلستان، رویداد «توان» با هدف هم افزایی فعالان مردمی و مسئولان در جهت پیشرفت و آبادانی استان، امروز در گرگان برگزار شد.

...

به گزارش کاوش نیوز، دبیر اجرایی رویداد توان گفت: این رویداد در راستای هم‌اندیشی میان تمام تشکل‌های ردم نهاد استان‌های مختلف برای احصاء مشکلات آن استان، قبل از سفر رئیس‌جمهور تشکیل می‌شود.

روح‌الله گیلانی ادامه داد: این رویداد در آستانه سفر رئیس‌جمهور به هر استانی برگزار می‌شود و تمام تشکل‌های مردم‌نهاد شامل گروه‌های مردمی؛ گروه‌های جهادی، موکب و هیئت‌ها در آن حضور خواهند داشت.

 گیلانی متذکر شد: میزهای تخصصی نیز با حضور مسئولان مربوطه در این رویداد برگزار می‌شود تا مسائل به‌صورت هدفمند و دسته‌بندی‌شده در اختیار ریاست‌جمهوری قرار گیرد.

 وی خاطرنشان کرد: طرح و ایده‌های هر استان برای حل مسائل استان به‌صورت یک‌پارچه و دسته‌بندی‌شده و با دریافت پاسخ دستگاه ذی‌ربط قبل از سفر رئیس‌جمهوری در هر استان تهیه می‌شود تا در نهایت منجر به مصوبه برای حل مسائل آن استان شود.

 این مقام مسئول متذکر شد: در گلستان در دو بخش این رویداد یک‌روزه را برگزار می‌کنیم که در نوبت صبح سه کمیسیون در حوزه فرهنگ و اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی و عمران و زیربنایی و در نوبت عصر مسائل اولویت‌دار استان در کمیسیون مرتبط بررسی می‌شود که شامل یک منطقه هدف که در گلستان شهر گمیشان است و کارگروه صنایع خلاق، کمیسیون کم‌آبی در بخش کشاورزی و حاشیه‌نشینی گرگان است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.