حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.


» » » » جشنواره بین المللی نمایش های آئینی و سنتی در گلستان برگزار می شود

بیست‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی علاوه بر تهران ، در گلستان و سه استان دیگر هم برگزار می‌شود.

...

به گزارش کاوش نیوز، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی علاوه بر تهران، در استان‌های خراسان شمالی، چهارمحال‌وبختیاری و مرکزی نیز برگزار می‌شود، گفت: استان گلستان هم میزبان بخش‌های متنوع و هنرمندان ملی و بین‌المللی خواهد بود و بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده این استان میزبان اجرا‌های نمایش‌های صحنه‌ای و بین‌الملل خواهد بود.
محمد رعیت افزود: استان گلستان در حوزه نمایش پیشینه خوب و زیرساخت‌های مناسبی دارد و همین امر باعث شد بخش صحنه‌ای و بین‌الملل جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در این استان برگزار شود.
وی ادامه داد: همه ظرفیت‌های خبری و اطلاع رسانی استان برای پوشش هر چه بهتر این رویداد در کنار ما خواهند بود تا علاقه‌مندان از اجرا‌های جشنواره آیینی و سنتی در استان گلستان بهره‌مند شوند.
وی افزود: استان گلستان به لطف خدا در برگزاری جشنواره‌های مختلف مانند موسیقی نواحی، تئاتر استانی و هنر‌های تجسمی جوانان جهان اسلام تجربه‌های بسیار خوبی دارد، و ما امید داریم این دوره از جشنواره آیینی و سنتی به بهترین شکل برگزار شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان گفت: با توجه به تأکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، باید فعالیت‌های هنری، مردمی شود و مردم در کنار هنرمندان در رویداد‌ها مشارکت داشته باشند.
وی همچنین خبر داد: تالار مرکزی گرگان در حال ساخت است و با پیگیری‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدواریم این سالن هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.