حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » چراغعلی خیلی زود نور بالا زد

چراغعلی خیلی زود نور بالا زد

وقتی هیات اجرایی گلستان  ۹۵درصد داوطبین را تاییدکرد و به هیات نظارت فرستاد، همان موقع نگرانی مردم شروع شد.

البته برخلاف حال مردم، استانداری گلستان ذوق زده بود با  این فلسفه که تایید حداکثری، مشارکت حداکثری می آورد! اما نگرانی مردم گلستان بخاطر این بود که دوباره انتخابات قربانی مصلحت اندیشی ها می شود. دوباره راه نفوذ افراد فاسد به نهاد حساس قانون گذاری کشور باز می شود. این نگرانی برای مردمی که سالهاست با پرونده های بزرگ فساد مالی مواجهه اند، طبیعی است.
با تمام این نگرانی با این حال شورای نگهبان به لیست ۹۵ درصد  هیات اجرایی احترام گذاشت و بدون جوسازی و یا توئیت بازی کار بررسی صلاحیت ها را آغاز کرد.
براساس اخبار منتشره در لیست تایید شدگان و ارسال شده از هیات اجرایی به هیت نظارت گلستان، افراد معتاد به مواد مخدر و یا افرادی با تخلفات مالی و حکم انفصال از خدمت مشاهده می شد. آیا با نامزدی معتاد و یا خلافکار مالی صاحب انتخابات پر شور و حداکثری می شویم؟!
هرکسی غیر از شورای نگهبان می بود با مشاهده این نوع تخلفات آبرویی برای استانداری گلستان نمی گذاشت حتی هریک از مراجع چهارگانه استان را بخاطر قصور یا اهمال در وظایف محوله زیر  سوال می برد اما تقوای سیاسی شورای نگهبان در گلستان مانع شد که دست به رسوایی بزرگ هیات اجرایی بزند.
  با همه این اوصاف رئیس ستاد انتخابات استان  پس از اعلام اسامی تائید شده بجای تمکین به روند قانونی شروع به موضعگیری کرد و توئیت زد که در شرایط کنونی انتخابات آزاد و پرشور می توانست سبب عبور از بحران شود.
-اولا: آقای چراغعلی از کجا می داند که انتخابات مجلس اسفندماه  پرشور نخواهد بود

-دوما: آیا تایید خلافکاران و افراد معتاد و بزهکار  از هر سلیقه موجب پرشور شدن انتخابات می شود؟

-سوم اینکه: بحران کنونی کشور حاصل نفود افراد مساله دار در بدنه کشور است 

-چهارم اینکه: وقتی رسانه استانی و خبرگزاری های استان درخواست مصاحبه کردند چه ضرورتی داشت که آقای چراغعلی رئیس ستاد انتخابات گلستان به سراغ پیام رسان غیر قانونی توئیتر برود؟!
 

تحلیگران منتظر بودند که در اثنای انتخابات، نور بالای چراغعلی چشم ها را خیره کند اما انگار آقای چراغعلی خیلی زود نور بالا زد!.


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.