حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » پس از جمع آوری وسایل گازسوز شیرهای مصرف گاز بادرپوش مناسب مسدود شود

رئیس روابط عمومی شرکت گازاستان گلستان با توجه به گرم شدن هوا بر مسدود شدن شیرهای مصرف گاز بادرپوش مناسب پس از جمع آوری وسایل گازسوز تاکید کرد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ سید جلال ابوالقاسمی گفت: با نزدیک شدن به فصل گرم سال بسیاری از مشترکین گازطبیعی وسایل گرمایشی خود را جمع آوری کردند که در این رابطه نیاز است نكات مهمی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: رعایت نکات ایمنی ضامن سلامتی و آسایش مشترکین می باشد بنابراین مشترکین عزیز نیاز است نکات ایمنی و مباحث مطرح شده از سوی واحد های متولی را همواره مورد توجه قرار داده تا آسایش و اطمینان خاطر را برای خود و خانواده فراهم کنند.

وی ادامه داد: از موارد دیگری که در این فصل سال مورد توجه می باشد مسافرت ویا ترک منزل هموطنان برای مدت طولانی است که در این زمینه  باید شیرهای مصرف آنها به ویژه شیر اصلی گاز بعد از کنتور را ببندند که این اقدام موجب می شود تا آنها با آرامش خاطر مسافرت نماید.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان ضمن تقدیراز مشترکین گازاستان اظهارداشت: خوشبختانه درسنوات گذشته مشترکین گاز نهایت همکاری را با این شرکت داشته اند و امیدواریم همچنان نیز نكات ایمنی را مورد توجه قرار داده و بتوانند به خوبی از این سوخت پاك استفاده نمایند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.