حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » رتبه برتر کمیته امداد استان در عملکرد سامانه سامد سال گذشته

رتبه برتر کمیته امداد استان در عملکرد سامانه سامد سال گذشتهاداره کل کمیته امداد استان گلستان موفق به کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد سامانه سامد سال 99 شد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان طی نامه ای از اهتمام وتشریک مساعی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان وهمکاران این نهاد در راستای پاسخگویی مناسب به درخواستهای مردمی در سطح استان تقدیر و تشکر کرد.

در متن نامه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی وامور حقوقی استانداری گلستان آمده است: حسب بررسی و ارزیابی صورت گرفته توسط این دفتر از عملکرد سامانه الکترونیکی ارتباط مردم ودولت (سامد) ، اداره کل کمیته امداد استان گلستان در سال 99 موفق به کسب امتیاز 100 و بعنوان دستگاه برتردر بین ادارات کل استان گلستان معرفی شده است .

گفتنی است براساس آمارهای استخراج شده از سامانه سامد درسال 99 تعداد 692 مورد ،ارتباط تلفنی و همچنین تعداد 3483 مورد ملاقات مردمی صورت گرفته که در کمترین زمان ممکن، ضمن توجه به درخواست های مردمی در کیفی سازی ارائه خدمات مورد نظر نیز اهتمام ویژه ای توسط امدادگران کمیته امداد استان گلستان نسبت به درخواست های مردمی وحل وفصل مسائل ومشکلات آنان انجام شده است.

روابط عمومی کمیته امداد استان گلستان این افتخار را که ناشی از حس مسئولیت پذیری، نوعدوستی و توجه به تسریع در ارائه خدمات صادقانه ومطلوب و پاسخگویی مناسب به مردم شریف استان است را به تمامی امدادگران ، تبریک عرض می نماید.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.