حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » تایید مطالعات ساماندهی بخشی از رودخانه خرمارود

تایید مطالعات ساماندهی بخشی از رودخانه خرمارودگزارش مربوط به پروژه مطالعات ساماندهی بخش از رودخانه خرمارود واقع در جنوب شرقی حوضه آبریز گرگانرود، توسط کارگروه فنی شرکت آب منطقه ای گلستان بررسی و پس از انجام اصلاحات لازم توسط مهندسین مشاور به تایید رسید.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ سرپرست دفتر فنی مطالعات طرح های توسعه منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در این مطالعات مباحث سیلاب، هیدرولیک جریان و گزینه های ساماندهی رودخانه خرمارود در بازه بالادست شهر نوده خاندوز تا محل اتصال به رودخانه چهل چای مورد بررسی قرار گرفته و پس از ارائه پیشنهادهای سازه ای، برآورد هزینه طرح و آلبوم نقشه های اجرایی تهیه شده است.

مهندس حسن فرازجو با اشاره به اهمیت ایجاد و تقویت علمی گروه های تخصصی افزود: حسب وظایف محوله، بررسی و تصویب گزارش های مطالعاتی شرکت آب منطقه ای گلستان در دفتر فنی مطالعات طرح های توسعه منابع آب و با همکاری اعضای کارگروه های فنی انجام می شود لذا سعی بر آن است تا در مطالعات فنی به علوم مرتبط با منابع آب توجه نموده و با رعایت دستورالعمل های مربوطه گام برداشته شود. 

وی افزود: امید است با تشکیل کارگروه های فنی در بخش های مختلف و اشتراک اطلاعات علمی، شاهد افزایش اثر بخشی مطالعات فنی طرح های منابع آب استان باشیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.