حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » مانور سراسری شبکه های توزیع برق رامیان، دلند و خان ببین

مانور سراسری شبکه های توزیع برق رامیان، دلند و خان ببیندر مانور سراسری، در گلستان شبکه های توزیع شهرستان رامیان و شهر دلند و خان ببین با۱۰ اکیپ  مانور انجام شد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: در پایان هرماه مانور بازسازی جهادی شبکه های توزیع نیروی برق همزمان با سراسر کشور در استان گلستان برگزار می شود.

وی افزود  : مانور سراسری تعمیرات و بازسازی ود های توزیع برق در استان گلستان با ۱۰ اکیپ و ۵۵ نفر ساعت توسط همکاران توزیع نیروی برق گلستان با رعایت پروتکل های بهداشتی بازسازی و تعمیر شد.

نصیری اضافه کرد : ترمیم فرسودگی شبکه ،ارتقاء آمادگی اکیپ ها در زمان بحران و فرهنگ سازی تعمیرات پیشگیرانه  از اهداف اصلی این مانور است.

وی افزود : رفع کانون خطر، ترمیم پست های ۲۰ کیلوولت و شاخه زنی از دیگر اهداف این رزمایش است .

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان و امام جمعه دلند نیز در حاشیه بازدید از مانور سراسری تعمیرات و بازسازی شبکه های توزیع برق گفت: خدمت رسانی مجموعه صنعت برق به مردم شریف گلستان قابل تقدیر است و بر این امید هستیم این خدمات رسانی تداوم یابد.

حجت الاسلام و المسلمین کیایی ضمن با اهمیت خواندن خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان این خدمات را موجب رضایت مندی بیشتر مردم دانست و برای مدیریت و کارکنان این شرکت آرزوی موفقیت کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.