حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » » » دومین فراخوان تهیه و تولید فیلم مستند در استان گلستان منتشر شد

معاون هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از انتشار دومین فراخوان تهیه و تولید فیلم مستند در استان گلستان خبر داد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ رضا یازرلو افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان پیرو اولین فراخوان تولید فیلم مستند با پشتیبانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی که در سال 98 منجر به انتخاب دو طرح جهت تولید حرفه ای شد در دومین فراخوان خود نیز از مستندسازان استان دعوت می کند تا با ارائه طرح های مستند مورد پشتیبانی حرفه ای مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و این اداره کل قرار گیرند.

وی درباره اعم رویکردها و شاخصه ها برای گزینش آثار گفت: ایجاد و افزایش امید و نشاط اجتماعی در جامعه و پرهیز از ترویج ناامیدی و یاس، افزایش عمومی و توجه به همبستگی، تقویت عزتمندی، قدرت ملی و توجه به پیشرفت های علمی، توجه به ارزشهای اسلامی ایرانی در جهت تقویت خودباوری با توجه به نهاد خانواده، دارا بودن نگاه منتقدانه و منصفانه و توجه به موقعیت فردی و موقعیت اجتماعی و توفیقات علمی و منافع ملی اعم رویکردها و شاخص های فراخوان است.

یازرلو ادامه داد: با توجه به تقارن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، طرح های مرتبط با این حوزه از اولویت موضوعی برخوردار است و آخرین مهلت ارسال طرح 25 تیر ماه جاری خواهد بود.

وی یادآوری کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان معاونت هنری و یا با شماره 01732226060-01732243087 داخلی : 246 تماس بگیرند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.