حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » تیم هندبال ساحلی بیمه کارآفرین آذربایجان غربی نایب قهرمان شمال کشور شد

 

تیم هندبال ساحلی بیمه کارآفرین آذربایجان غربی نایب قهرمان پنجمین دوره مسابقات هندبال ساحلی منطقه شمال کشور شد.

...

 

تیم هندبال ساحلی بیمه کارآفرین آذربایجان غربی نایب قهرمان پنجمین دوره مسابقات هندبال ساحلی منطقه شمال کشور شد.

تیم هندبال ساحلی بیمه کارآفرین آذربایجان غربی نایب قهرمان شمال کشور شد

به گزارش کاوش نیوز، دبیر هیات هندبال آذربایجان غربی روز یکشنبه افزود: در این دوره از مسابقه ها 100 هندبالیست در قالب 9 تیم از استان های گلستان، گیلان، تهران، قم، آذربایجان غربی، خراسان جنوبی و سه تیم از مازندران به میزبانی شهرستان نوشهر حضور داشتند.

حمید قلی پور اظهار کرد: تیم هندبال ساحلی نور یکی از نمایندگان استان مازندران در دیدار فینال با پیروزی 2 بر یک مقابل تیم بیمه کارآفرین آذربایجان غربی قهرمان پنجمین دوره مسابقات هندبال ساحلی منطقه شمال کشور شد.

وی ادامه داد: تیم های بندرانزلی و نوشهر نیز به ترتیب در رده های سوم و چهارم این دوره از رقابت ها قرار گرفتند.

قلی پور افزود: غلام حاتمی، پیمان مولایی، حمید جودی، صادق جانعلی زاده، جواد دلجو، حامد وهابی، شهاب صادق زاده و میلاد پیری بازیکنان تیم آذربایجان غربی در این رقابتها بودند.

وی بیان کرد: این رقابتها به صورت همزمان در دو منطقه جنوب و شمال کشور برگزار شد که در منطقه جنوب نیز تیم های پیام صنعت فولاد سپاهان و نجف آباد اصفهان عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

قلی پور گفت: تیم های اول و دوم هر منطقه پس از ماه مبارک رمضان برای تعیین قهرمان کشور به صورت ضربدری با هم به رقابت می پردازند و محل برگزاری مسابقه های نهایی به زودی از سوی فدراسیون هندبال اعلام خواهد شد.

به گزارش کاوش نیوز، حمید قلی پور به عنوان مربی و بازیکن، اکبر طالبی کمک مربی، مهدی اکبری سرپرست و امیر فرجی به عنوان مسئول فنی در ترکیب تیم بیمه کارآفرین آذربایجان غربی حضور داشتند.

پنجمین دوره مسابقات هندبال ساحلی منطقه شمال کشور از 11 تا 15 خرداد ماه جاری به میزبانی شهرستان نوشهر برگزار شد.

انتهای پیام /

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.