حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نشان منافق سه چيز است : سخن به دروغ بگويد ، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.


» » » » جمع آوری 250 تن زباله در شبانه‌روز توسط شهرداری گرگان

جمع آوری 250 تن زباله در شبانه‌روز توسط شهرداری گرگانمعاون خدمات شهری شهرداری گرگان از جمع آوری 250 تن زباله در شبانه‌روز توسط شهرداری گرگان خبر داد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ موسی الرضا صفری گفت: در سه ماه نخست سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا تولید زباله نزدیک به ۸۳ تن نسبت به ۳ ماه نخست سال گذشته افزایش داشته است.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین وظایف شهرداری‌ها در حوزه معاونت خدمات شهری جمع آوری و دفن زباله‌های شهری است که در شرایط معمول در شبانه روز به طور متوسط ۲۵۰ تن زباله و  لجن از سطح معابر شهر گرگان جمع آوری می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان متذکر شد: در سال 1398 نزدیک به 180 هزار تن زباله جمع آوری و برای دفن بهداشتی به محل سایت دفن زباله انتقال یافت.

صفری بیان کرد: با توجه به افزایش تولید زباله در ایام شیوع کرونا انتظار داریم شهروندان با پیمانکار تفکیک زباله همکاری لازم را داشته باشند و زباله های خشک قابل بازیافت از درب منزل جدا سازی شود که علاوه بر کاهش حجم زباله از آسیب‌های زیست محیطی نیز کاسته شود.

وی یکی از چالش‌های شهرداری با توجه به شروع فصل گرما را عدم رعایت قراردادن زباله در مخازن زباله در ساعت تعیین شده دانست و گفت: در صورت عدم رعایت، این موضوع مشکلاتی را برای مدیریت شهری و شهروندان در پی خواهد داشت.

صفری در پایان از شهروندان خواست زباله های خود را راس ساعت ۱۷ الی ۲۱ در کیسه‌های در بسته در مخازن زباله قرار دهند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.