حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » فعالیت دستفروشان و وانت‌بارهای سیار متوقف می شود

فعالیت دستفروشان و وانت‌بارهای سیار متوقف می شودمعاون خدمات شهری شهرداری گرگان از سد معبر و توقف فعالیت دستفروشان و یا وانت‌بارهای سیار خبر داد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ موسی الرضا صفری با بیان این که وانت‌بارهای سیار و سدمعبر به خصوص در نقاط پر خطر ریسک ایجاد حوادث را افزایش می‌دهد، گفت: شهرداری مکلف است با اجرای طرح تشدید برخورد با وانت بارهای سیار و مغازه هایی که اقدام به تصرف پیاده روها و معابر می کنند، اقدام کند.

وی اظهار کرد: شهرداری گرگان به استناد بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و در راستای اجرای طرح انضباط شهری و پیشگیری از اخلال در نظم و پاسخگویی به درخواست به حق شهروندان با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور شهرستان اجرای طرح تشدید برخورد با وانت‌بارهای سیار و رفع سدمعبر را در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: متاسفانه بیکاری و کمبود فرصت‌های شغلی از دلایل اصلی بروز چنین معضلاتی در سطح شهر است و ما به این مشکلات و معضلات جامعه به خوبی واقف هستیم و این شهرداری در چندین نوبت اقدام  به جا نمایی مکان‌های امن برای فعالیت دستفروشان و وانت بارهای سیار کرده است.

صفری با بیان این که در روزهای آتی این طرح در نقاط دیگر شهر گرگان ادامه خواهد داشت، افزود: در این طرح با صاحبان واحدهای صنفی که در معابر عمومی اقدام به سد معبر کرده بودند به خصوص صاحبان واحدهای صنفی که وسایل خود را در پیاده‌رو قرار داده و به حقوق شهروندان و عابران پیاده توجه نکرده بودند، برخورد شده و رفع سد معبر انجام شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.