حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » » » بسیج رسانه گلستان از خبرنگاران دچار چالش برای کسب درآمد حمایت کرد

بسیج رسانه گلستان از خبرنگاران دچار چالش برای کسب درآمد حمایت کردبسیج رسانه استان گلستان با توزیع 30 بسته معیشتی از خبرنگاران دچار چالش برای کسب درآمد حمایت کرد.

...

به گزارش کاوش نیوز؛آسیب‌دیدگی کسب‌وکار فعالان رسانه‌ای به‌ واسطه شیوع ویروس کرونا بر هیچ کس پوشیده نیست و در این بین با فرارسیدن ماه مبارک رمضان جای خالی اداره کل ارشاد استان برای حمایت از این قشر کاملا احساس می شود و البته مشخص هم نیست محدودیت فعالیت رسانه‌ها با توجه به شیوع این بیماری و حساسیت موضوع تا کی ادامه پیدا کند و چه در انتظار خبرنگاران بسته به شرایط موجود و خود قرنطینگی فعالان رسانه‌ای خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه به حمایت از خبرنگاران معسر در این رزمایش، فعالان رسانه ای را

گاهی آفرین و امیدآفرین خطاب کرد و افزود: چنان چه رسانه ها به سمت و سوی آگاه سازی و اعتمادسازی نروند مردم دچار شبهه می شوند و این خود بحران است لذا حمایت و پشتیبانی از آنها وظیفه تمامی مسئولین امر است.

میثم قرایی با بیان این که در کمک مومنانه شتاب خیرخواهانه به دنبال شناسایی و حمایت از خبرنگاران معسر و گرفتار بیماری کرونا هستیم، اظهار داشت: ترس و استرس زیاد و افراطی در مواجهه با بلایایی از قبیل کووید 19 سیستم ایمنی بدن را تضعیف و فرد را بیشتر در معرض خطر ابتلا قرار می دهد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان بسیج رسانه استان افزود: اجرای سه مرحله عملیات ضد عفونی دفاتر رسانه های استان گلستان، توزیع 300  بسته بهداشتی در سه مرحله از جمله 1000 عدد ماسک ، 600 جفت دستکش، 900 بطری محلول ضد عفونی دست و سطوح ، بروشور نکات بهداشتی در رابطه با کرونا، توزیع 30 بسته معیشتی بین خبرنگاران معسر از جمله فعالیت های صورت گرفته این نهاد بوده است.

تاب آوری جامعه، سعه صدر مردم، اصلاح الگوی زندگی در خانه و چگونگی گذراندن اوقات فراغت از دیگر بخش هایی بود که وی به تشریح آن پرداخت.

انتهای پیام/

کدخبر:20


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.