حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » امام جمعه گرگان خواستار راه‌اندازی پویش "احسان در گلستان" شد

امام جمعه گرگان خواستار راه‌اندازی پویش "احسان در گلستان" شدنماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به خسارت‌های اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، خواستار راه‌اندازی پویش "احسان در گلستان" برای جلب مشارکت مردم و جبران تنگناهای اقتصادی و کاهش اثرات این بیماری برای اقشار آسیب‌پذیر شد.

...

کاوش نیوز: آیت الله سید کاظم نورمفیدی در این راستا پیشنهاد کرد که یک حرکت اجتماعی فراگیر آغاز شود و مردم در شهر و روستای محل زندگی خود به هر شکلی که می توانند به یاری کسانی که در نتیجه شیوع این بیماری دچار مشکل شدند، بشتابند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در این راه باید بخش دولتی هم پیش قدم شود و به عنوان نمونه لازم است بانک ها با مردم مماشات کنند و به آنان برای پرداخت بدهی ها فرصت داده و با آن ها مدارا کنند.

امام جمعه گرگان ادامه داد: موجران تا حد امکان به شرایط پیش آمده توجه کنند و با احسان به مستاجران فرصت و تخفیف بدهند و کارفرمایان هم در حد وسع به کارگرانی که خانه نشین شدند، کمک کنند که به یقین نتیجه این اتفاقات، افزایش برکت در زندگی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود :در پی شیوع بیماری اخیر و وضعیت پیش آمده، بخشی از هم‌استانی ها دچار مشکلات معیشتی شدند و لازم است مانند همیشه، دست احسان مردم از آستین بیرون بیاید و هر کس به هر شکلی که می تواند برای حل این مشکل کمک کند.

امام جمعه گرگان گفت: مردم و مسوولان گلستان در موضوع مبارزه با ویروس کرونا بسیارخوب عمل کردند که امیدوارم در راه احسان و کمک کردن به اقشاری که از این شرایط آسیب دیدند پیشگام و الگوی خوبی برای کشور باشند. منبع ایرنا


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.