حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » مصطفی صادقی رییس شورای اسلامی شهر مینودشت طی پیامی ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به مردم متدین وشریف و ولایتمدار شهرستان‌ مینودشت سالی سرشاراز خیر و امید را برای آنها آرزو کرد

مصطفی صادقی رییس شورای اسلامی شهر مینودشت طی پیامی ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به مردم متدین وشریف و ولایتمدار شهرستان‌ مینودشت سالی سرشاراز خیر و امید را برای آنها آرزو کرد

حوادث تلخ بسیار ناگواری درسال 1398 گذشت ،اما مردم ایران همواره درهرحادثه ای سربلند در کنار هم و یاری هم پیروز میدان هستند و بودند.دراواخر سال با آمدن مهمانی ناخوانده و ویروس کرونا یکبار دیگر مورد امتحان قرار گرفتیم وشما مردم گرانقدر بار دیگر در میدان مبارزه پیروز میدان هستید.

...

در این پیام رئیس‌شورای اسلامی مینودشت آمده است؛

نوروز سرآغاز شکوفایی، تجدیدحیات طبیعت و زمزمه تجلی ذات لایزال الهی در تغییر فصول و تحول احوال‌هاست.

مصطفی صادقی نوشت؛  حوادث تلخ بسیار ناگواری درسال 1398 گذشت ،اما مردم ایران همواره درهرحادثه ای سربلند در کنار هم و یاری هم پیروز میدان هستند و بودند.دراواخر سال با آمدن مهمانی ناخوانده و ویروس کرونا یکبار دیگر مورد امتحان قرار گرفتیم وشما مردم گرانقدر بار دیگر در میدان مبارزه پیروز میدان هستید.

مردم شریف شهرستان مینودشت ضمن قدردانی ازهمکاری شما عزیزان دررابطه با برخورد با ویروس کرونا وهمیاری همه مدیران ومسولان ، فرماندار، شهردار، پرسنل زحمتکش شهرداری، اهالی رسانه؛پزشکان،پرستاران وپرسنل بیمارستان فاطمه الزهرا،از همه بسیجیان داوطلبانی مردمی ،خیرین محترم  و..... همه که دراین مبازره وجنگ بیولوژیک یاری کردند. خداقوت برشما!

ما خدمتگذاران شما تقاضا داریم برای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس سعی کنیم مسائل بهداشتی را درخانه رعایت کرده واز دید و بازدیدهای عیدانه پرهیز کنیم.سال را در کنار خانواد در منزل بمانیم !!

 اینجانب یکبار دیگر فرا رسیدن عید نوروز سال 1399 را به شما همشهریان تبریک گفته وازشما عزیزان  تقاضا دارم هنگام دعای تحویل سال یادی هم از بیماران و عزیزانی که در بیمارستانها بستری هستند داشته باشیم بخصوص بیاد بیمارانی که با ویروس کرونا در جدال هستند همچنین در هنگام دعای سال تحویل برای در گذشتگان بویژه عزیزانی که در اثر بیماری کرونا جان خون را از دست دادند طلب مغفرت و آمرزش وبرای بستگانشان صبر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم.یکبار دیگر حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به تمامی همشهریان تبریک وتهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند برای شما عزیزان مسئلت دارم.

رئیس‌شورای اسلامی مینودشت مصطفی صادقی.

 

 

 

 

 

 

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.