حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » افتتاح پارک بوستان خانواده در دهه فجر و آغازبه کار اجرایی پل خاکی

 افتتاح پارک بوستان خانواده در دهه فجر و آغازبه کار اجرایی پل خاکیاز پروژه های در دست اجرای ما در شهرداری و شورا پارک انقلاب بود که بااعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال  باتلاش همکاران به بهره برداری رسید همچنین نصب چراغ های بلوار امام رضا از دیگر کار های بود که با اعتباری بالغ بر 10میلیارد و 500 میلیون ریال توسط شورا انجام شد.

 

...

به گزارش کاوش نیور،مصطفی صادقی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: بنده از زمان انتخابات شوراها وقتی واردعرصه فعالیت شدم تمام تلاشم این بود که بیشتردرزمینه گسترش مناطق رفاهی برای همشهریان فعالیت کنم درشعارهای انتخاباتی هم تاکید داشتم تا فضای تفریحی را گسترش دهم .

رییس شورای اسلامی مینودشت افزود:اعضای شورا تصمیم گرفتند که در این مدت 4 سال همت کنند تا خروجی آن برنامه هایی مفید و پرفایده در جهت رفاه حال شهروندان صورت گرفته باشد و ما سربلند باشیم.

صادقی خاطرنشان کرد: از پروژه های در دست اجرای ما در شهرداری و شورا پارک انقلاب بود که بااعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال  باتلاش همکاران به بهره برداری رسید همچنین نصب چراغ های بلوار امام رضا از دیگر کار های بود که با اعتباری بالغ بر 10میلیارد و 500 میلیون ریال توسط شورا انجام شد.

ما از اقدامات زیر سازی و آسفالت معابر و خیابانها در مدت این 2 سال غافل نشده ایم!!

مصطفی صادقی گفت: ما از اقدامات زیر سازی و آسفالت معابر و خیابانها در مدت این 2 سال غافل نشده ایم!! در بازسازی و ساخت جداول و کف پوش پیاده روها هم مبلغ 8 میلیارد ریال اعتبار صرف شد همچنین 6 میلیاردو 500 میلیون ریال هم برای نماکاری و داخلی ساختمان شهرداری هزینه صرف شده است.

افتتاح  پارک بوستان خانواده /در دهه فجروآغازبه کار اجرایی  پل خاکی

وی ساخت پارک بوستان خانواده هم اشاره داشت و دراین زمینه خاطر نشان کرد: پروژه پارک بوستان خانواده که در منطقه کشتارگاه تقربیا آماده افتتاح است اعتبار تخصیص داده به این پارک مبلغی بالغ بر 9میلیارد و 500 میلیون ریال پیش بینی شد که با تورم ایجاد شده مبلغ بالغ بر 10میلیارد هزینه برداشت، که در دهه فجر انشاا... به بهربرداری خواهد رسید.

رییس شورای اسلامی شهرستان مینودشت گفت:ما به شهروندان مینودشتی این مژده را می دهیم که پل خاکی سمت دادگستری خوردیماق در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد .صادقی تاکید کرد: بودجه و اعتبار تخصیصی آن 16 میلیارد ریال است  که با  تلاش سید نجیب حسینی تامین اعتبار شده است. تاکنون 4 میلیارد ریال آن پرداخت شده مابقی آن هم در هنگام اجرای پروژه پرداخت خواهد شد.

صادقی اشاره ای به خبر خوشی داشت  که در آینده نزدیک خبررسانی خواهد شد.

وی همچنین در مورد از المان ورودی شهرستان خاطر نشان کرد : سعی خواهیم کرد تا میدان ورودی شهر را در آینده ای نزدیک  اگر نیاز به ساماندهی داشته باشد تغییراتی انجام بدهیم.

جا دارد که ازشهردارو اعضای شورای اسلامی شهر مینودشت بویژه رییس شورای اسلامی جناب مصطفی صادقی تشکر ویژه داشته باشیم به حق در این 2 سال تلاش بسیاری برای خدمت به مردم شهرستان انجام دادند.

گفتگو از: رقیه بشارت نیا


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.