حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » » » تردد قایق‌های گردشگری درخلیج گرگان ممنوع شد

تردد قایق‌های گردشگری درخلیج گرگان ممنوع شددادستان عمومی و انقلاب بندرگز گفت که با هدف جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت شهروندان، تردد شناورها و قایق‌های گردشگری در محدوده خلیج گرگان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

...

کاوش نیوز: محمد طالبی چاری اظهار داشت :‌ با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و احتمال حضور گردشگران به بهانه استفاده از گردشگری دریایی و قایقرانی در این شهر با هدف حفظ بهداشت و امنیت جانی مردم دستور قضایی توقف تردد شناورهای گردشگری صادر شد.

وی با اشاره به گسترش شیوع بیماری کرونا افزود: هر چند رعایت مسایل بهداشتی موثر است اما نباید در این برهه حساس زمانی به بهانه ای مختلف سبب جذب مسافر به شهرستان شویم.

 دادستان عمومی و انقلاب بندرگز همچنین با اشاره به فعالیت  دستفروشان و خودروهای بارفروش در آستانه شب عید در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به کم توجهی اکثر دست فروش ها به مسائل بهداشتی و احتمال شیوع بیماری کرونا از این طریق، از فعالیت این افراد در شهر جلوگیری شد.

طالبی همچنین از تشدید نظارت ها بر فعالیت های نانوایی های شهرستان خبر داد و گفت : فعالیت نانوایی ها با شدت بیشتر با همکاری اکیپی متشکل از پلیس اطلاعات ، اتاق اصناف و مرکز بهداشت تحت نظر است و با هرگونه تخطی از موارد بهداشتی برخورد قانونی خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.