حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » » » گلستان مهیای استقبال از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است

استاندار گلستان گفت: مسیر سرمایه‌گذرای برای رفع کمبودها و زیرساخت‌های مرتبط با توسعه پایدار این استان هموار بوده و از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای کمک به رونق بخش‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری استقبال گلستان می شود.

...

کاوش نیوز: هادی حق شناسی در همایش علمی پژوهشی آسیب شناسی اعتیاد در گرگان اظهار داشت: امیدواریم با همراهی همه دستگاه های اداری و اجرایی، موانع و مشکلات سرمایه گذاران در راه کسب مجوزهای قانونی را برطرف کرده و گلستان را از مواهب حضور بخش خصوصی بهره‌مند کنیم.

وی بیان کرد: افزایش تولید سال های اخیر در بخش های گوناگون به خصوص کشاورزی، از جمله ثمرات حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاری در بخش های زیربنایی است که موجب بیشتر شدن تولید محصولاتی مانند گندم و گوشت مرغ شده است.

استاندار گلستان همچنین با بیان این که پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و شیوع مصرف موادمخدر از اولویت‌های کشور است گفت: ریشه بسیاری از جرایم از جمله خودکشی، طلاق، فقر، فرزند و همسرآزاری و سرقت، مصرف مواد مخدر است که باید از شیوع مصرف آن در جامعه به خصوص نسل جوان جلوگیری کرد.

محمود روحانی‌فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان هم در این جلسه گفت: هم اکنون ۷۰ درصد زندانیان این استان به مواد مخدر ارتباط دارند که امیدواریم با فرهنگ سازی و افزایش آگاهی جامعه از تعداد مبتلایان به مصرف این مواد کاسته شود.

در این همایش همچنین از فرزند یکی از شهدای مبارزه با مواد مخدر استان گلستان قدردانی کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.