حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : کسی که همت بر انجام کار خیری کرده در عمل به ان تسریع کند و آن را به تاخیر نیندازد.


» » » » طرح حمایت از خانواده زندانیان پیگیری می شود

طرح حمایت از خانواده زندانیان پیگیری می شودنماینده مردم شهرستان های کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان درمجلس شورای اسلامی از پیگیری طرح حمایت از خانواده های زندانیان خبر داد.

...

کاوش نیوز: رامین نورقلی پور در نشست شورای قضایی گلستان با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در گرگان با استقبال از طرح حمایت از خانواده های زندانیان اظهار کرد: نمایندگان استان در مجلس این طرح را پیگیری می کنند.
رییس دادگستری کل گلستان هم آشنایی نمایندگان مردم با دشواری های فعالیت در دستگاه قضایی را هدف از برگزاری این نشست عنوان کرد و گفت: تعامل بیشتر دستگاه قضایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به رفع مشکلات کمک می کند.
هادی هاشمیان با تاکید بر اینکه تمرکز بر پیشگیری از وقوع جرم و فرهنگ سازی یکی از اولویت های دادگستری استان است، اظهار کرد: پخش برنامه سیمای قانون با هدف افزایش آگاهی های حقوقی مردم از سیمای گلستان، حضور در مساجد و استفاده از مجازات های جایگزین حبس و تعلیق از برنامه های دادگستری استان در این راستاست.
به گفته وی؛ همچنین ارتباط دادگستری با دستگاه های اجرایی استان و شورای تامین سبب موفقیت برنامه های پیشگیری از وقوع جرم و کاهش ورودی پرونده به محاکم شده است.
وی بااشاره به بهره مندی از ظرفیت ریش سفیدان و بزرگان اقوام ساکن در گلستان گفت:این فرصت به سازش بیشتر در پرونده ها و بخشیدن زندگی دوباره به چندین محکوم به قصاص منجر شد.
هاشمیان همچنین از تعیین یک رابط در دادگستری گلستان برای دسترسی راحت تر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
علیرضا رضوانی مدیر کل زندان های گلستان هم جای خالی قانونی برای حمایت از خانواده زندانیان را یادآور شد و گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند تصویب قوانینی در این بخش هستیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.