حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : براستی که مومن به منزله کفه ترازوست هر اندازه ایمانش افزوده شود امتحانش نیز سنگین تر می شود.


» » » » چند نماینده گلستان دوباره امکان انتخاب شدن دارند؟

با اعلام نتایج بررسی هیات نظات بر انتخابات مشخص شد که از مجموع هفت نماینده کنونی مردم‌ گلستان در مجلس شورای اسلامی فقط سه نفر دوباره امکان انتخاب شدن دارند.

...

کاوش نیوز: استان گلستان با ۶ حوزه انتخابیه دارای هفت کرسی در خانه ملت است که از بین نمایندگان کنونی ۲ نماینده ثبت نام نکردند، صلاحیت ۳ نفر تایید شد و صلاحیت ۲ نماینده نیز رد یا احراز نشد.

نورمحمد تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق قلا و رامین نورقلی پور نماینده شهرستانهای غرب استان گلستان در مجلس پیش تر به دلایلی که رسما هم اعلام شد نام نویسی نکردند؛ از جمله دلایل اینکه مجلس در حل مشکلات کشور تاثیر چندانی ندارد.

از میان ۵ نماینده دیگر مردم گلستان صلاحیت سه نماینده در حوزه های گنبدکاووس، آزادشهر - رامیان و گرگان و آق قلا تایید شده است.

در این بین صلاحیت دو نماینده دیگر مردم استان گلستان احراز یا تایید نشد.

شهرام کوسه غراوی نماینده کنونی شهرهای مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه برای انتخابات آتی مجلس (دوره یازدهم) حوزه خود را تغییر و از گنبدکاووس ثبت نام کرد اما گفته شده تایید صلاحیت نشده است.

گفته می شود کوسه غراوی با اطمینان از اینکه در حوزه قبلی خود شانس چندانی برای انتخاب مجدد ندارد؛ برای انتخابات و دوره آینده مجلس از شهرستان گنبد کاندیدا شده است.

قبلا تعطیلی دفتر ارتباط مردمی این نماینده در شرق گلستان به دلیل اختلافات داخلی طرفدارانش حاشیه ساز شده بود.

همچنین اسدالله قره خانی نماینده مردم علی آبادکتول و عضو کمیسیون انرژی مجلس توسط هیات نظارت رد صلاحیت شد هرچند عده ای می گویند صلاحیتش احراز نشده است که بازهم تاثیری در اصل موضوع ندارد و او نمی‌تواند دوباره کاندیدای مجلس باشد مگر اینکه در فرصت قانونی باقیمانده برای اعتراض اتفاق جدیدی رخ دهد.

رد صلاحیت او به سبب عضویت در کمیسیون انرژی که از جمله کمیسیون‌های مهم اقتصادی است، شائبه‌هایی ایجاد کرد که در فضای مجازی همراه با اظهارات یکی از اعضای شورای نگهبان در بیان دلایل ردصلاحیت ها بازتاب داشت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.