حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » نیمی از مشکلات کشور با تشکیل مجلس انقلابی حل می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گلستان؛

نیمی از مشکلات کشور با تشکیل مجلس انقلابی حل می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان معتقد است که حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ۹۸ همراه با انتخاب شایسته و تشکیل مجلس توانمند و انقلابی نیمی از مشکلات کشور را حل می‌کند.

...

کاوش نیوز: فتح الله نوری شامگاه سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: در صورت شکل گیری مجلس با معیارهای تراز انقلاب؛ قوه مقننه به جایگاه اصلی خود که همانا راس امور است، خواهد رسید و بدنبال آن توسعه کشور شتاب می گیرد.

 به اعتقاد وی، حضور نمایندگان منفعل و ناتوان (کنونی) سبب شده تا بخش اعظمی از وظایف مجلس فراموش شود. نظارت بر امور کشور، برنامه ریزی و حرکت در افق چشم انداز توسعه، شهامت و شجاعت از جمله ویژگی هایی است که در مجلس دهم به حداقل ممکن رسیده است.

نوری افزود: هر چند از منظر تعداد مصوبات مجلس شاهد تصویب لوایح و طرح‌های متعددی در مجلس بودیم اما کیفیت و کارآیی مطلوب نداشته و در در کوتاه‌ترین زمان ممکن مجبور به اصلاحیه و متمم برای قوانین شده ایم.

وی اظهار داشت: انتخابات تبلور مردم سالاری است و باید قدر این نعمت بزرگ برگرفته از انقلاب را بدانیم؛ بخشی از چالش‌های کشور متاثر از تصمیم و انتخاب مردم است؛ دقت بیشتر بر توفیقات می افزاید.

وی هدف از تشکیل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گلستان را هماهنگی و وحدت بین کاندیداهای جریان انقلاب دانست و تاکید کرد: تاکنون تصمیمی مبنی بر اجماع بر یک یا چند کاندیدا گرفته نشده است.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گلستان همچنین گفت: هر زمانی که در مقابل استکبار مقاومت و ایستادگی کردیم توفیقات زیادی برای نظام و مردم بدست آوردیم و هر زمان منفعل و عقب نشینی داشتیم ضربات سنگینی به کشور وارد شد.

گفتنی است برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه انتخابیه گلستان که ۷ کرسی در خانه ملت دارد ۳۷۵ مرد و ۳۶ زن نام نویسی کردند.

از میان این ثبت نام کنندگان ۶۵ نفر در حوزه انتخابیه گمیشان، بندرگز ،کردکوی و بندرترکمن، ۵۲ نفر در حوزه گنبدکاووس، ۱۲۹ نفر گرگان و آق قلا، ۳۸ نفر علی آبادکتول، ۴۸ نفر رامیان و آزادشهر و ۷۹ نفر در مینودشت، گالیکش، مراوه تپه و کلاله ثبت نام کردند.

۷ نماینده گلستان شامل دو نفر از حوزه گرگان و آق قلا ، یک نفر رامیان و آزادشهر، یک نفر علی آباد، یک نفر کردکوی، بندرترکمن و بندرگز، یک نفر گنبدکاووس و یک نفر از مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال /۹۸/ برگزار می‌شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.