حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نشان منافق سه چيز است : سخن به دروغ بگويد ، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.


» » » » بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی صنعت ساختمان در شیراز آغاز شد

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی صنعت ساختمان با حضور برترین فعالان این حوزه سه شنبه ۱۱ تیر ماه ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس گشایش یافت.

...

کاوش نیوز: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس در افتتاحیه این نمایشگاه عنوان کرد: صنعت ساختمان یکی از بزرگترین بخش‌های اقتصادی کشور است و به‌مثابه صنعت مادر طیف گسترده‌ای از صنایع وابسته را در بر می‌گیرد و با ایجاد فرصت‌های شغلی گوناگون و کمک به تولید ناخالص داخلی به عنوان محرک رشد اقتصادی کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سید محمود موسوی از استان فارس به عنوان یکی از چهار استان برتر در حوزه صنعت ساختمان نام برد و افزود: ۱۲۸ شرکت‌کننده در چهار سالن سرو، بهار، نرگس و حافظ و فضای باز نمایشگاهی در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار مترمربع در این نمایشگاه حضور دارند که ۴۵ درصد این مشارکت کنندگان از استان فارس هستند.

وی زمینه فعالیت غرفه‌داران را تولید انواع مصالح ساختمانی، لوله و اتصالات، شیرآلات، بتن، آسانسور، فوم، تیرچه و بلوک، تأسیسات و سیستم‌های گرمایی و سرمایی، کلید و پریز، کوبیاکس و طراحان، معماران و مجریان ساختمانی و… اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس ابراز داشت: در این نمایشگاه سعی شده علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی و کمک به رونق اقتصادی کشور با حضور نمایندگان برندهای خارجی زمینه مساعدی برای انتقال تکنولوژی و تبادل فناوری کشورهای پیشرفته به تولیدکنندگان داخلی فراهم شود.

موسوی همچنین افزود: چند هیئت تجاری از کشورهای قطر، عراق و افغانستان در این نمایشگاه حضور دارند و علاوه بر بازدید از غرفه‌ها و محصولات و خدمات ارائه شده توسط مشارکت کنندگان نمایشگاه ساختمان، در قسمت غرفه مذاکرات سالن نرگس با تجار، بازرگانان و تولیدکنندگان داخلی به منظور انعقاد قرارداد و گسترش تعاملات تجاری به مذاکره می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: علاقه مندان، متخصصان و عموم بازدیدکنندگان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا روز جمعه ۱۴ تیر ماه ۱۳۹۸ همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان مراجعه کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.