حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » » » هدف دشمن از بین بردن اسلام در سراسر جهان است

تمدن اسلامی دست رد به سینه دشمنان:

هدف دشمن از بین بردن اسلام در سراسر جهان است

دشمن برای مهار انقلاب اسلامی شبانه روز تلاش می کند

جمهوری اسلامی هر روز رو به پیشرفت است لذا طبیعی است که دشمنان ما بیکار نخواهند نشست و برای مهار انقلاب اسلامی شبانه روز تلاش می کنند. 

 

...

به گزارش کاوش نیوز، مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان در همایش ملی جستارهای پژوهشی با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که توانسته ۴۰ سال نخست عمر خود را سپری کرده و در آغاز ۴۰ سالگی دوم قرار دارد.

 سید نفیسه حسینی واعظ  افزود: با رسیدن به گام دوم انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب بیانیه را صادر کردند که نتیجه ده ها سال مدیریت ایشان از جمهوری اسلامی ایران است.

 حسینی واعظ توضیح داد که در فرازهایی از این بیانیه به جایگاه کشور قبل و بعد از انقلاب اشاره شده و امروز هم، تمام مردم برای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مسئولیت دارند.

 وی با بیان اینکه حوزه و دانشگاه دو بال دینی و علمی هستند و بدون آنها توسعه و تعالی کشور امکان پذیر نیست، گفت: حوزه های علمیه با توجه به جایگاه خود نقش تعیین کننده ای را در عملیاتی شدن این بیانیه دارند.

 حسینی واعظ با تأکید بر اینکه حوزه های علمیه زمینه ساز تمدن اسلامی هستند، اظهارکرد: جمهوری اسلامی هر روز رو به پیشرفت است لذا طبیعی است که دشمنان ما بیکار نخواهند نشست و برای مهار انقلاب اسلامی شبانه روز تلاش می کنند.

 وی گفت: هدف دشمن از بین بردن اسلام در سراسر جهان است و باید با تمدن سازی دست رد به سینه دشمنان بزنیم،

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.