حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » » » می خواهند انقلاب اسلامی را تهی از محتوا کنند تا فقط اسمی از انقلاب باقی بماند

 در تجمع طلاب و اقشار انقلابی در اعتراض به لایحه FATF حجت الاسلام  سید محسن طاهری گفت: نیرو های انقلابی ، روحانیون و طلاب مواضع خود را در مورد مسائل مهم کشور و مشکلات آن اظهارکنند.

...

تجمع طلاب و روحانیون انقلابی در اعتراض به لایحه FATF در گرگان برگزار شد.

به گزارش کاوش نیوز،حجت الاسلام والمسلمین سید محسن طاهری در مراسم تجمع طلاب انقلابی گرگان گفت:نیاز هست که نیرو های انقلابی ، روحانیون و طلاب مواضع خود را در مورد مساأل مهم کشور و مشکلات آن اظهارکنند. یکی از دغه دغه های بچه های انقلابی همین است تا جایی که ما را زیر سوال می برند که چرا کم کاری می کنید؟؟؟ ما انتظار داریم بزرگتر زودتر وارد میدان شوند.

 مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق اظهار کرد: به لطف خدا در حوزه علمیه مشهد و قم حرکت های خوبی انجام گرفته بویژه سخنرانی آیت الله نوری همدانی در قم با سخنان رهبری حجت بر ما تمام است اما امروزه دست‌هایی در کار است که سبب بی‌اعتنایی این هشدارها است و بیان می‌کنند که چنین قراردادهایی بین‌المللی است و نمی‌خواهیم تافته جدا بافته باشیم و به همین بهانه‌ها قصد تن دادن و تصویب این لوایح را دارند.

طاهری افزود : می خواهند انقلاب اسلامی را تهی از محتوا کنند تا فقط اسمی از انقلاب باقی بماند همانطور که در اکثر کشور های اسلامی همین کار را انجام داده اند.اما تنها نظامی که پشتیان مسلمانان است نظام جمهوری اسلامی است  تنها رمز آن ایستادگی در برابر استعمار و استبداد است.

وی افزود: اگر قرار باشد از این مساأل عقب نشینی شود دیگر نامی از جمهوری اسلامی باقی نمی ماند امیدواریم نیرو های انقلابی مجمع تشخیص مصلحت نظام به وظایف خود عمل کنند.

 خبرنگار ،رقیه بشارت نیا


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.