حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : پر حسرتترين مردم در روز قيامت، بنده اى است كه عدلى را وصف كند و خودش خلاف آن را عمل كند.


» » » » آغاز پیش ثبت‌نام متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۳ از فردا

 آغاز پیش ثبت‌نام متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۳ از فرداپیش ثبت‌نام متقاضیان واجد شرایط اعزام به حج تمتع در سال ۱۴۰۳ از فردا پانزدهم دی در گلستان آغاز می‌شود.

...

به گزارش کاوش نیوز، مدیر حج و زیارت گلستان گفت : واجدین شرایط تشرف باید با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir نسبت به اخذ کد‌رهگیری و تکمیل مدارک خود و پیش ثبت نام اقدام کنند.

سید علی میرقاسم پور افزود : دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع می توانند بر اساس اولویت های تعیین شده  پیش ثبت نام خود را انجام دهند و بر اساس اولویت اول دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا قبل از سال ۸۶ می توانند از روز جمعه ۱۵ دی به مدت ۴۸ ساعت نسبت به پیش ثبت نام خود اقدام کنند.

وی گفت: از روز یکشنبه ۱۷ دی نیز دارندگان فیش های واریزی تا ۳۱ اردیبهشت سال ۸۶ به مدت ۷۲ ساعت می توانند وارد سامانه شده و پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

مدیر حج و زیارت گلستان افزود: اولویت سوم نیز برای دارندگان فیش های حج تمتع تا ۳۱ تیرماه سال ۸۶ است که از ۲۰ دی تا ۲۵ دی می توانند نسبت به پیش ثبت نام خود در سامانه رزرو حج اقدام کنند.

سید علی میرقاسم پور در خصوص اولویت چهارم هم گفت : از روز  دوشنبه ۲۵ دی نیز دارندگان فیش های یکم مرداد سال ۸۶ به بعد به صورت روزشمار می توانند در صورت داشتن ظرفیت های خالی پیش ثبت نام انجام دهند.

مدیر حج و زیارت گلستان همچنین گفت: افرادی که در کاروان‌های حج سال ۱۳۹۹ نام‌نویسی و وجوه مربوط را واریز کرده‌اند، اما به دلیل لغو سفر حج در آن سال و سال‌های پس از آن موفق به تشرف نشده و تاکنون نیز انصراف نداده‌اند، نیازی به انجام پیش ثبت نام نداشته و همزمان با اعلام ثبت نام قطعی، بصورت مستقیم امکان نام‌نویسی در کاروان‌ها را خواهند داشت.

وی افزود : هزینه سفر حج تمتع در سال آینده حدود یکصد و چهل میلیون تومان است و اعزام زائران حج تمتع از هفته اول ذی العقعده اواخر اردیبهشت سال ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.