حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.


» » » » تجلیل از قضات برتر محاکم دادگستری شهرستان گرگان

 تجلیل از قضات برتر محاکم دادگستری شهرستان گرگانبا حضور رئیس کل دادگستری گلستان از ۴۰ قاضی برتر محاکم عمومی و انقلاب دادگستری گرگان تجلیل شد.

...

به گزارش کاوش نیوز، رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم تقدیر از قضات برتر محاکم عمومی و انقلاب دادگستری گلستان از افزایش شعب دادگاه خانواده خبر داد.
حیدر آسیابی گفت: برای افزایش سرعت رسیدگی به پرونده ها و ایجاد فرصت بیشتر برای همکاران قضایی به منظور تلاش برای سازش بین زوجین، یک شعبه جدید دادگاه خانواده در آینده نزدیک به مجتمع دادگاه های خانواده مرکز استان اضافه می شود.
آسیابی افزود: برای جلوگیری از معطلی مردم، واحد اجرای احکام خانواده هم در مجتمع دادگاههای خانواده گرگان مستقر می شود تا از رفت و آمد مراجعان بین این مجتمع و دادگستری جلوگیری شود.
وی از مناسب سازی فضای مجتمع خانواده هم خبر داد و گفت : مناسب سازی فضا متناسب با موضوع این دادگاه ها که خانواده است ، انجام خواهد شد.
رئیس کل دادگستری گلستان در بخش دیگری از سخنان خود از صدور کارنامه قضایی برای هشتاد و هشت درصد قضات استان هم خبر داد و گفت: رفتار، مدیریت پرونده‌ها و رسیدگی قضایی در این کارنامه مدنظر قرار می‌گیرد.
نشست رئیس کل دادگستری گلستان با قضات محاکم عمومی و انقلاب دادگستری گرگان صبح امروز برگزار شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.