حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » جاعل اوراق قضایی در گرگان دستگیر شد

 جاعل اوراق قضایی در گرگان دستگیر شدرئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری جاعل اوراق قضایی در گرگان خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز، حیدر آسیابی گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر جعل احکام دادگاه‌های استان، بلافاصله بررسی این موضوع در دستور کار حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قرار گرفت.

آسیابی ادامه داد: بررسی ها، کارمندان حفاظت و اطلاعات استان را به یکی از دفاتر خدمات کامپیوتری شهر گرگان رساند و متوجه شدند مسئول این دفتر با سوء استفاده از اعتماد مشتریان خود و ورود به سامانه ثنای آنها، رای پرونده‌های آن‌ها را برای مقاصد شخصی، جعل می‌کند.

وی افزود: در یک مورد، این فرد آرای پرونده‌های مربوط به دادگاه خانواده مانند نفقه، مهریه و طلاق را جعل کرده بود تا با ارائه آن به دختر مورد علاقه اش او را متقاعد کند از همسرش جدا شده است و به این ترتیب رضایت این خانم را، برای ازدواج جلب کند.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: متهم توسط حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بازداشت شده و پرونده وی در دادسرای مرکز استان در حال رسیدگی است.

آسیابی اعلام کرد: در نیمه نخست امسال، ۲۴ کارچاق کن در حوزه‌های قضایی استان با تلاش‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در طول شبانه روز، گزارش‌های مردم درباره متخلفان در حوزه‌های قضایی و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه در استان را ثبت و ضبط می‌کند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.