حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهترين كارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نيكي به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا


» » » » رسانه هامی توانندعامل مهمی درکاهش وپیشگیری ازسرقت باشند

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه گلستان گفت:رسانه هامیتوانندعامل مهمی درکاهش وپیشگیری ازسرقت باشند.

...

کاوش نیوز- زینب رایج، دکترغلامعلی شهمرادی صبح شنبه درنشست خبری وضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگارا ظهارکرد: سرقت تجهیزات مانع خدمات رسانی مطلوب وباکیفیت است .

وی سرقت تجهیزات راموجب تحمیل هزینه های سنگین،حذف درآمدها،صرف هزینه های ایمن سازی و از همه مهم تر نارضایتی مردم دانست و آن را از چالش های پیش روی مخابرات منطقه گلستان دانست.

وی افزود: درسال۱۴۰۱بیست هزارفقره سرقت تجهیزات مخابراتی داشتیم و رقم خسارات وارده ۱۸میلیاردتومان بوده که مخابرات را دچار مشکل کرده و ارائه خدمات را با کندی و اختلال مواجه ساخته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه گلستان، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی ازطریق جامعه رسانه رامورد انتظار عنوان کرد و گفت: رسانه ها می توانند عامل مهمی درکاهش و پیشگیری ازسرقت باشند و درتعامل با دستگاههای مرتبط انتظامی و قضائی این مسئله راپیگیری نمایند تا با انجام اقدامات پیشگیرانه شاهد روند کاهش این معضل در جامعه بوده و دستگاههای خدمت رسان همچون مخابرات بتوانند به اهداف درنظرگرفته خود در توسعه مخابرات پرداخته و خدمات مناسب را در اسرع وقت در اختیار مردم استان قرار دهند.

شهمرادی در ادامه افزود: نیمی از روستاهای استان متصل به شبکه فیبرنوری هستند که این مناطق روستاهای قطب گردشگری ، اقتصادی و جمعیت بالای ۱۰۰خانوار را شامل می شود.

وی ازتوسعه شبکه فیبرنوری درشهرها و روستاهای استان خبرداد و گفت:تاکنون ۲۷پروژه درگلستان به سرانجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان افزود: اولویت برای اجرای فیبرنوری برای روستاهای با جمعیت بالای  ۱۰۰خانوار می باشد.

وی افزود: با امضای تفاهم نامه ای درشهرک های صنعتی استان هم شبکه فیبرنوری به زودی فعال خواهدشد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.