حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » حفظ سلامت اداری در اجرای فعالیت ها از اهداف الویت دار است

حفظ سلامت اداری در اجرای فعالیت ها از اهداف الویت دار است  مدیر مخابرات منطقه گلستان در اولین جلسه کمیته ارتقاء سلامت اداری در سال جدید ، حفظ سلامت اداری را از اهداف الویت دار دانست .

...

به گزارش کاوش نیوز، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، غلامعلی شهمرادی که در اولین جلسه کمیته ارتقاء سلامت اداری در سال جدید سخن می گفت : با اشاره به اینکه رعایت قوانین در انجام تمام فعالیت ها باید سرلوحه باشد ،حفظ سلامت اداری را به عنوان هدف الویت دار مطرح و بر اجرای آن تاکید کرد.  
مدیر مخابرات منطقه گلستان ، نظارت و کنترل دقیق بر فرآیند های اجرای کار را از تک تک مدیران و روسا خواستار شد و افزود : باید روزنه های احتمالی بروز تخلف شناسایی و در جهت حذف آن برنامه ریزی و اقدام صورت گیرد .
وی خرید ملزومات و تجهیزات بر اساس نیاز و ضرورت ، نظارت بر عملکرد پیمانکاران و بررسی سوابق عملکردی آنها ، برگزاری جلسات مستمر کمیته و رسیدگی به گزارشات رسیده و در نهایت اصلاح فرآیند ها در جهت بهبودبخشیدن به  فعالیت ها و جلوگیری از فساد احتمالی را از موارد مورد توجه دانست و شناسایی شیوه های نظارتی کنونی و تعریف روش نظارتی جدید را در دستور کار قرار داد .
شهمرادی تاکید کرد به هیچ عنوان با متخلفین مدارا صورت نگرفته و بر اساس قوانین با آنها برخورد خواهد شد .


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.