حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » » » فدراسیون فوتبال نگاه ویژه ای به داوری مسابقات داشته باشد

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: با توجه به متضرر شدن بسیاری از تیم‌ها از داوری فدراسیون فوتبال نگاه ویژه ای به داوری مسابقات داشته باشد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: مریم بخشی ظهر سه شنبه در جلسه مجمع عمومی سالیانه و انتخاباتی هیئت فوتبال گیلان در انزلی، اظهار کرد: در حال حاضر ورزشگاه‌های استان از استانداردها خیلی عقب هستند و شرایط اقلیمی گیلان نیز به ورزشگاه‌ها آسیب می‌رساند.

وی افزود: با وجود مشکلات بسیار در گیلان تلاش شده بازی تیم‌های فوتبال گیلان در مرکز استان برگزار شده و به سایر استان‌ها منتقل نشود.

بخشی با اشاره به تخصیص اعتبارات محدود برای بازسازی ورزشگاه‌ها با پیگیری‌های نمایندگان استان، اضافه کرد: فدراسیون فوتبال برای توسعه ورزش گیلان از این استان حمایت کند.

وی با اشاره به متضرر شدن تیم‌های فوتبال گیلان از داوری‌ها، گفت: باید نگاه ویژه ای به داوری‌ها از سوی فدراسیون صورت بگیرد چرا که با یک ناداوری کل زحمت‌های یک تیم به هدر رفته و سرنوشت آن تیم تغییر می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به تلاش برای رفع مشکل نور ورزشگاه‌ها، ادامه داد: قرار بود اماکن ورزشی از مزایده خارج شده و به هیئت‌های فوتبال واگذار شود و سال گذشته نیز تمامی اسناد و مدارک آن به فدراسیون فوتبال ارائه شده بود.

بخشی اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان گیلان سال گذشته ۸۰۰ میلیون تومان از سوی دیوان محاسبات برای هزینه حامل‌های انرژی جریمه شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.