حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » پیشرفت در تکنولوژی دفاعی با وابستگی به آمریکا میسر نبود

پیشرفت در تکنولوژی دفاعی با وابستگی به آمریکا میسر نبوداستاندار گیلان با تاکید بر اینکه نفی خوی استکبار ستیزی، اعتقاد، باور دینی و انقلابی ما است گفت: اگر وابسته به آمریکا بودیم، نمی‌توانستیم به این درجه از تکنولوژی دفاعی برسیم.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا:  اسدالله عباسی روز چهارشنبه در آیین نمادین نواختن زنگ استکبار ستیزی در سالن شهید محنا در رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهدای دانش‌آموز افزود: دانش آموزان در حماسه ١٣ آبان علیه شاه دست نشانده آمریکا حرکت کردند و ناجوانمردانه به خاک و خون کشیده شدند.

وی با بیان اینکه ١٣ آبان ۵۸ با تسخیر لانه جاسوسی مشخص شد که آمریکا چه خیانت و جنایت‌هایی در کشور انجام داد، اظهار داشت: ما باید به نسل حال و آینده تبیین کنیم که چرا با آمریکا مبارزه می‌کنیم، ضمن اینکه نفی خوی استکبار ستیزی اعتقاد، باور دینی و انقلابی ما است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان در ادامه با پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف گفت: فقط در بخش هسته ای آمریکایی‌ها باعث شدند که ما را یک دهه عقب بیندازند.

عباسی با تاکید بر اینکه ما دارای ظرفیت ها و توانمندی های بالایی هستیم، گفت: در فضای شکل گرفته کشور با تشکیل دولت مردمی و انقلابی دکتر رییسی امیدواریم ضمن اینکه ما هیچ وابستگی به آمریکا نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ارتباط ما با دنیا در چارچوب قانون اساسی و نقشه راه امام راحل در مبارزه با استکبار است، افزود: براساس بیانیه مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب تلاش کنیم تا استعدادها و توانمندی ها شکوفا شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.