حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » مانع‌زدایی برای انجام کارهای فرهنگی در دستور کار قرار گیرد

مانع‌زدایی برای انجام کارهای فرهنگی در دستور کار قرار گیردرئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مانع‌زدایی برای انجام کار فرهنگی و انقلابی از وظایف مجموعه‌های انقلابی و عقیدتی است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور طی سخنانی اظهار داشت: اقدام‌ها و برنامه‌های ابتکاری و تحولی سازمان عقیدتی سیاسی در مجموعه انتظامی کشور، نشان از گرایش و میل به معنویت فرماندهان و مسئولان و کارکنان انتظامی دارد و این نوعی مصونیت بخشی برای ناجا و بلکه کل نظام اسلامی است.

وی افزود: اقدام‌های سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در حوزه‌های قرآنی، فرهنگی، تربیتی، فضای مجازی و همچنین استقرار روحانی در کلانتری‌ها، انصافاً جای قدردانی دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز مأموریت سازمان عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح، همان رسالتی است که انبیای الهی بر عهده داشتند، یعنی دعوت به عبودیت و بندگی خداوند متعال که قادر و تواناست و همه کارها متوجه اوست و همه باید بنده او باشند.

امام جمعه موقت قم تصریح کرد: دومین مأموریت علما به عنوان وارثان پیامبران این است که با حکمت، علم و بصیرت با طاغوت مبارزه کنند تا حقایق و واقعیت‌های امور برای همگان آشکار شود.

حسینی بوشهری بیان داشت: مانع زدایی برای انجام کار فرهنگی و انقلابی از وظایف مجموعه‌های انقلابی و عقیدتی است، باید برنامه‌ها طوری طراحی و تنظیم شوند تا موانع را برطرف و فضا را برای انتشار حقایق و واقعیت‌های جامعه دینی و اسلامی آماده کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی، اظهار داشت: رضایت رهبر معظم انقلاب از روند پیشرفت مجموعه انتظامی در عرصه‌های مختلف به‌ویژه خدمت رسانی به مردم عزیز و تأمین امنیت پایدار، بزرگترین سرمایه پلیس است.

ادیانی استقرار روحانیان در کلانتری‌ها به عنوان مشاور مذهبی و عقیدتی و ارائه خدمات فکری دینی و مشاوره‌ای به کارکنان و عموم مردم را یکی از اقدام‌های مؤثر و مفید این سازمان برای تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی و آموزش برخورد حکیمانه پلیس با مردم، ذکر کرد.

وی افزود: تقویت و توسعه فضای مجازی برای حضور مؤثر و اثربخش مجموعه انتظامی در عرصه جهاد تبیینی نیز از دیگر برنامه‌های راهبردی مجموعه انتظامی و سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.