حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است.


» » » » رفع موانع کارهای فرهنگی وظیفه مجموعه‌های عقیدتی سیاسی است

 رفع موانع کارهای فرهنگی وظیفه مجموعه‌های عقیدتی سیاسی است رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مانع‌زدایی برای انجام کار فرهنگی و انقلابی از وظایف مجموعه‌های انقلابی و عقیدتی است، باید برنامه‌ها طوری طراحی و تنظیم شوند تا موانع را برطرف و فضا را برای انتشار حقایق و واقعیت‌های جامعه دینی و اسلامی آماده کند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور طی سخنانی اظهار داشت: اقدام‌ها و برنامه‌های ابتکاری و تحولی سازمان عقیدتی سیاسی در مجموعه انتظامی کشور، نشان از گرایش و میل به معنویت فرماندهان و مسئولان و کارکنان انتظامی دارد و این نوعی مصونیت بخشی برای ناجا و بلکه کل نظام اسلامی است.

وی افزود: اقدام‌های سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در حوزه‌های قرآنی، فرهنگی، تربیتی، فضای مجازی و همچنین استقرار روحانی در کلانتری ها، انصافا جای قدردانی دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز ماموریت سازمان عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح، همان رسالتی است که انبیای الهی بر عهده داشتند، یعنی دعوت به عبودیت و بندگی خداوند متعال که قادر و تواناست و همه کارها متوجه اوست و همه باید بنده او باشند.

امام جمعه موقت قم تصریح کرد: دومین ماموریت علما به عنوان وارثان پیامبران این است که با حکمت، علم و بصیرت با طاغوت مبارزه کنند تا حقایق و واقعیت‌های امور برای همگان آشکار شود.

حسینی بوشهری بیان داشت: مانع زدایی برای انجام کار فرهنگی و انقلابی از وظایف مجموعه‌های انقلابی و عقیدتی است، باید برنامه‌ها طوری طراحی و تنظیم شوند تا موانع را برطرف و فضا را برای انتشار حقایق و واقعیت های جامعه دینی و اسلامی آماده کند.

استقرار روحانیان در کلانتری‌ها به عنوان مشاور مذهبی بسیار مفید است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی، اظهار داشت: رضایت رهبر معظم انقلاب از روند پیشرفت مجموعه انتظامی در عرصه‌های مختلف به‌ویژه خدمت رسانی به مردم عزیز و تامین امنیت پایدار، بزرگترین سرمایه پلیس است.

ادیانی استقرار روحانیان در کلانتری‌ها به عنوان مشاور مذهبی و عقیدتی و ارائه خدمات فکری دینی و مشاوره‌ای به کارکنان و عموم مردم را یکی از اقدام‌های موثر و مفید این سازمان برای تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی و آموزش برخورد حکیمانه پلیس با مردم، ذکر کرد.

وی افزود: تقویت و توسعه فضای مجازی برای حضور موثر و اثربخش مجموعه انتظامی در عرصه جهاد تبیینی نیز از دیگر برنامه‌های راهبردی مجموعه انتظامی و سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.