حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » آیت الله سبحانی از زحمات رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی قم تقدیر کرد

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید روز چهارشنبه با ارسال پیامی به مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی قم از تلاش‌ها و زحمات محمد رضا قدیر رییس سابق این مرکز دانشگاهی تقدیر و تشکر کرد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: در این پیام آمده‌است: اکنون که قریب دو سال است جامعه جهانی با پدیده شومی به نام کرونا مواجه شده‌است و تاکنون جان چند میلیون انسان را گرفته و خسارات جبران ناپذیری بدنبال داشته‌است، در چنین شرایط انسان‌های وارسته‌ای با مدد الهی در حال خدمت رسانی به مردم هستند و تلاش و جهاد شبانه روزی و بی‌وقفه آن‌ها بر همگان مشهود است.

پیام حاکیست: از آنجا که اینجانب که از نزدیک در جریان فعالیت‌های پرستاران و کادر درمانی بودم، صمیمانه از یکایک آنها تشکر و قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم.

در این پیام آمده‌است: در این گردهمایی که به پاس تلاش‌های چندین ساله جناب آقای دکتر محمدرضا قدیر تشکیل شده است، یادآور می‌شوم که از ویژگی‌های ایشان این است که پیوسته پاسخگوی نیازمندان بوده و به هرطریقی به کمک آنان می‌شتافت اینجانب به نوبه خود، از ایشان تقدیر و تشکر نموده و توفیقات مضاعف برای جناب آقای دکتر مصری از خداوند متعال مسئلت دارم.

مهدی مصری یازدهم دی‌ماه با حکم بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم منصوب شد، پیش از این محمد رضا قدیر از شهریور ماه سال ۹۸ مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی قم را برعهده داشت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.