حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » متهم پرونده چاقوکشی برای کارشناس اورژانس روانه زندان شد

متهم پرونده چاقوکشی برای کارشناس اورژانس روانه زندان شددادستان قزوین گفت: متهم پرونده چاقوکشی و آسیب رسانی به کارشناس اورژانس روستای آقابابا روانه زندان شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: محمد قاسمی اظهار کرد: در پی وقوع تصادف در روستای آقابابا و با اعلام عوامل حاضر در محل، کارشناسان پایگاه اورژانس بلافاصله در محل حادثه حاضر شده که با توجه به معاینات اولیه، اعزام فرد مصدوم به بیمارستان را تشخیص دادند.

وی افزود: در حین انتقال مصدوم به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، مصدوم حادثه تصادف با بی‌احترامی اقدام به ضرب و شتم کارشناس اورژانس با استفاده از سلاح سرد می‌نماید، که کارشناس مذکور از چندین ناحیه دچار جراحت شده و در بیمارستان بستری می‌شود.

دادستان مرکز استان قزوین یادآور شد: طی چند ماه اخیر این دومین حادثه ضرب و شتم کارشناسان پایگاه اورژانس آقابابا است و بدون‌شک اینگونه اقدامات در شأن و جایگاه پرسنل خدوم اورژانس و کادر درمان نیست.

قاسمی در ادامه هشدار داد: بی‌تردید پرسنل اورژانس و کادر درمان هدفی جز نجات جان شهروندان را دنبال نمی‌کنند و این اصلی‌ترین رسالت آنها است و قطعاً برخورد دستگاه قضائی نیز با این قبیل اقدامات که موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی و هنجارشکنی در جامعه می‌شود، سخت و بدون اغماض خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: در پی وقوع این حادثه سریعاً دستورات قضائی لازم صادر و پرونده قضائی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین تشکیل شد و متهم پس از تفهیم اتهام و به دلیل عجز از تودیع تأمین کیفری، روانه زندان شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.