حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » مدیریت بحران قزوین نسبت به کاهش دما و یخبندان هشدار داد

مدیریت بحران قزوین نسبت به کاهش دما و یخبندان هشدار دادمدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان از امروز، بارش برف در مناطق کوهستانی و کاهش محسوس دما را شاهد خواهیم بود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: قدرت الله مهدیخانی با بیان این مطلب، افزود: بنا بر هشدار زرد صادره از سوی سازمان هواشناسی با ورود و گذر یک سامانه بارشی از سطح استان، شاهد بارش باران و به ویژه برف در نواحی کوهستانی استان خواهیم بود.

وی گفت: با توجه به این موضوع، در سطح جاده ها و گردنه های مرتفع استان به دلیل یخبندان، پدیده لغزندگی به همراه کاهش دید افقی و مه گرفتگی رخ خواهد داد و احتمال اختلال در تردد وجود دارد.

مهدیخانی تاکید کرد: مقتضی است هم استانی ها هشدارهای صادره را جدی گرفته و از تردد بی مورد در جاده ها و مسیرهای لغزنده و نیز صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وی به پرورش دهندگان دام و طیور نیز توصیه کرد نسبت به ذخیره سوخت کافی اقدام کنند تا در صورت بروز سرما شاهد تلفات سنگین و ورود خسارات مالی جبران ناپذیر نباشند.

مهدیخانی از شهروندان قزوینی خواست در فصل سرما ضمن مدیریت مصرف سوخت، خودروهای خود را به وسایل ایمنی از قبیل زنجیر چرخ، ضد یخ، پتو، لباس گرم و جیره غذایی خشک مجهز کنند و علاوه بر این از ایمنی وسایل گرمایشی گاز سوز جهت جلوگیری از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن اطمینان حاصل نمایند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.