حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.


» » » » ۲۵۰۰ تخته پتو از قزوین برای سیلزدگان هرمزگان بارگیری شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین:

۲۵۰۰ تخته پتو از قزوین برای سیلزدگان هرمزگان بارگیری شد

 ۲۵۰۰ تخته پتو از قزوین برای سیلزدگان هرمزگان بارگیری شدمعاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از بارگیری شبانه ۲ هزار و ۵۰۰ تخته پتو به مقصد هرمزگان جهت ارایه خدمات به حادثه دیدگان ناشی از سیل خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حکمت الله هاشمی افزود: این تعداد تخته پتو بامداد امروز با توجه به استمداد مناطق سیل زده استان فارس، هرمزگان و کرمان توسط اداره لجستیک و آمادگی حوزه معاونت امداد و نجات و تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان قزوین بارگیری شد.

وی اضافه کرد: نیروی های امداد و نجات هلال احمر استان در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز و اعلام سازمان، برای کمک به مناطق سیل زده اعزام شوند.

هاشمی گفت: با توجه به وقوع سیل در این مناطق، به زیرساخت ها و منازل شهروندان خسارات مالی وارد شده و حدود پنج نفر نیز بر اثر ریزش آوار جان خود را از دست داده اند و طبق تاکید هلال احمر، اردوگاه های اسکان اضطراری ایجاد شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین خاطر نشان ساخت: با توجه به این وضعیت، اقلام زیستی و غذایی در میان آسیب دیدگان توزیع گردیده و مراکز اقامتی در مساجد و سالنها آماده شده که بهترین جا برای استقرار هموطنان است.

وی با بیان اینکه استان قزوین معین استان تهران و منطقه ۲۲ شهر تهران است، افزود: استان ما مستعد حوادث و سوانح است و در کنار آن باید در آمادگی کامل باشیم چون اگر حادثه ای در تهران بیفتد باید برای خدمات رسانی به این استان سریعا وارد عمل شویم.

هاشمی اضافه کرد: با توجه به این موضوع می طلبد که امکانات و تجهیزات ما همیشه به روز باشد تا بتوانیم پاسخگوی همه جانبه حوادث باشیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.