حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فضيلتى چون جهاد نيست و جهادى چون مبارزه با هواى نفس نيست.


» » » » ورزشکاران پرورش اندام جهرم در مسابقات کشوری چهار مدال کسب کردند

ورزشکاران پرورش اندام جهرم در مسابقات کشوری چهار مدال کسب کردندرئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم گفت: در مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، ورزشکاران جهرمی دو نشان طلا و دو نشان برنز گرفتند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: عبدالرحیم خداجو افزود: در این مسابقات که در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد،  پنج نماینده جهرم در اوزان ۷۰، ۸۵، ۹۰، ۹۵ و ۱۰۰+ کیلوگرم به روی سکوی مسابقات رفتند.

وی اظهار کرد: در پایان این رقابت‌ها، محمد ابراهیم ارزشمند در دسته ۸۵ کیلوگرم و ابراهیم دستی از بخش مرکزی جهرم در دسته ۱۰۰+ کیلوگرم هر دو به نشان طلای این مسابقات دست یافتند.

به گفته وی در رده سنی پیشکسوتان، علی ارزشمند از شهرستان جهرم و تیم فارس در دسته وزنی ۷۰ کیلوگرم به نشان طلای این مسابقات دست یافت.

وی ابراز کرد: همچنین مهدی ارزشمند در دسته ۹۰ کیلوگرم و مجتبی ارزشمند در دسته ۹۵ کیلوگرم دو نشان برنز کسب کردند.

رقابت های انتخابی تیم ملی پرورش اندام طی دو روز در شامگاه ۱۸ و ۱۹ شهریور با هدف انتخاب نفرات برتر برای عضویت در تیم ملی پرورش اندام کشور برای شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، ورزشکاران از سراسر کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.