حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » رفع تصرف بیش از ۹۱ هزار مترمربع از اراضی دولتی در فارس

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی فارس خبر داد؛

رفع تصرف بیش از ۹۱ هزار مترمربع از اراضی دولتی در فارس

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره راه و شهرسازی فارس گفت: بیش از ۹۱ هزار متر مربع از اراضی دولتی استان فارس به ارزش ۴۹۳ میلیارد در خردادماه امسال رفع تصرف شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: سرهنگ احمد رضا نظریان از رفع تصرف بیش از ۴۹۳ میلیارد ریال از زمین‌های دولتی فارس خبر داد و گفت: در این مدت بیش از ۴۷ مورد رفع تصرف فوری داشته‌ایم که مساحت آن ۹۱ هزار و ۸۵ متر مربع بوده است.

وی تعداد احکام اجرا شده قضائی که با صدور حکم اجرا شده یک مورد بوده است و مساحت زمین‌هایی که با رأی قوه قضائیه باز پس گرفته شده ۷۰ هزار متر مربع است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره راه و شهرسازی فارس عنوان کرد: ارزش ریالی زمین‌های که با رأی قوه قضائیه باز پس گرفته شد هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

سرهنگ نظریان افزود: یگان حفاظت راه و شهرسازی فارس با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضان به اراضی ملی و دولتی به صورت جدی و قانونی برخورد می‌کند.

او یادآور شد: شماره تلفن ۱۶۵۶ یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی برای تماس و اطلاع هم استانی‌ها به یگان حفاظت از تصرفات غیرقانونی و ساخت و سازهای غیر مجاز و تصرفات به اراضی ملی و دولتی است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.