حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » افزایش خودسرانه کرایه سرویس مدارس در حال حاضر غیرقانونی است

 افزایش خودسرانه کرایه سرویس مدارس در حال حاضر غیرقانونی است فرماندار شیرازگفت: هرگونه افزایش خودسرانه کرایه و عقد قرارداد سرویس مدارس با مبلغی مازاد بر مبلغ قبل در مدارس شیراز، غیرقانونی بوده و قابل پیگرد خواهد بود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس:  لطف الله شیبانی، فرماندار شیراز امروز از عدم تصویب افزایش نرخ سرویس مدارس خبر داد و افزود: مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص افزایش کرایه سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۱، فعلاً در هیئت تطبیق مصوبات شورا مردود اعلام شده که پس از اصرار شورای محترم اسلامی شهر شیراز بر مصوبه خود دائر بر افزایش کرایه ها، جهت تصمیم گیری به هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی استان ارجاع شده است.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شیراز با تاکید بر اینکه فرمانداری، افزایش کرایه را صرفاً تا حد نرخ رسمی تورم که توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی اعلام گردیده است، قابل قبول میداند که آنهم بایستی مجدداً به تصویب شورای اسلامی شهر شیراز برسد، خاطرنشان کرد:  هم اکنون هرگونه افزایش خودسرانه کرایه و عقد قرارداد سرویس مدارس با مبلغی مازاد بر مبلغ قبل، در مدارس شیراز، غیر قانونی بوده و قابل پیگرد خواهد بود.
فرماندار شیراز، مسئولیت مستقیم نظارت بر حسن انجام این امر را برعهده نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهرستان شیراز اعلام کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.