حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » » » هواشناسی وزش شدید باد و وقوع گرد و خاک محلی در اصفهان پیش بینی کرد

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: با توجه به وزش باد به نسبت شدید تا شدید و وقوع گرد و خاک محلی، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در مناطق غربی و تا حدودی مرکز این استان دور از انتظار نیست.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: محمدرضا رفیعی افزود: وزش شدید باد برای مناطق غربی و غبار صبحگاهی در مناطق مرکزی، صنعتی و کلانشهر اصفهان به کاهش دید و کاهش کیفیت هوا  به‌ویژه در ساعات اولیه روز منجر خواهد شد.

وی با بیان اینکه جو به نسبت پایدار تا سه روز آینده بر روی استان اصفهان پیش بینی می‌شود ادامه داد: آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد به نسبت شدید به‌ویژه در ساعات بعدازظهر برای بیشتر مناطق استان پیش بینی می‌شود.

 کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات روز گذشته به ۳۳ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین ساعات به ۱۶ درجه سانتیگراد رسید.

وی اضافه کرد: در این مدت چوپانان با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و بویین و میاندشت با دمای ۶ درجه سانتیگراد به‌عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش شده است.

رفیعی با بیان اینکه دمای هوا هم در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: دمای امروز اصفهان هم در گرمترین ساعات به ۳۲ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین ساعات به ۱۷ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

وی برای کلانشهر اصفهان در روز پنجشنبه (فردا)، هوای صاف تا کمی ابری و غبار صبحگاهی در بعدازظهر گاهی وزش باد به نسبت شدید و برای روز جمعه هوای صاف تا کمی ابری و غبار صبحگاهی در بعدازظهر گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش بینی کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.