حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » ۳۲۷ تن کالای اساسی در آران و بیدگل توزیع شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آران و بیدگل گفت: ۳۲۷ تن کالای اساسی شامل مرغ، روغن، برنج و شکر با نرخ دولتی در سال ۱۳۹۹ به منظور تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: امیرعباس شاکری افزود: ۴۵ تن روغن مایع در بطری‌های ۸۱۰، ۱۳۵۰ و ۲۷۰۰ گرمی با نرخ های دولتی در ۲۰ فروشگاه‌ شهرستان توزیع شد و همچنان هم ادامه دارد.

وی همچنین از توزیع ۳۰ تن مرغ منجمد با قیمت دولتی در فروشگاه‌های آران و بیدگل در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: این روند تا تنظیم بازار ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، ۱۵۴ تن برنج هندی، تایلندی و پاکستانی هم با نرخ دولتی در قالب کیسه‌های ۱۰ کیلوگرمی در فروشگاه های آران و بیدگل بین خانوارهای شهرستان توزیع شد که همچنان ادامه دارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آران و بیدگل با بیان اینکه ۹۸ تن شکر در سال ۹۹ با نرخ مصوب دولتی در فروشگاه‌های آران و بیدگل توزیع شد، اظهار داشت: ۲۰ تن روغن دولتی، روزهای آینده در فروشگاه‌های این شهرستان توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: البته این آمار برپایه سهمیه اداره صنعت، معدن و تجارت آران و بیدگل توزیع شده است و سهمیه‌های جداگانه کالاهای اساسی با نرخ مصوب دولتی در اختیار فروشگاه‌ها از سوی اتاق اصناف یا تعاونی‌های روستایی قرار گرفته و توزیع شده است.

به گفته وی، روزانه پنج تن مرغ کشتار روز با نرخ دولتی در اختیار فروشگاه‌های شهرستان از سوی اداره اصناف گذاشته و بین مردم توزیع می‌شود.

شاکری اظهار امیدواری کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و توزیع اقلام یادشده، بخشی از نیاز مردم آران و بیدگل به کالاهای اساسی تامین شود و تنظیم هرچه بیشتر قیمت‌ها در بازار عرضه رخ دهد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.