حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » » » با شناخت کامل به مصاف پاختاکور می‌رویم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشبختانه نخستین تمرین خود را به خوبی پشت سر گذاشیم و امیدواریم با آنالیزی که از پاختاکور داشته‌ایم این دوره از رقابت‌ها را به خوبی آغاز کنیم.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: جلال‌الدین علی‌محمدی در اصفهان به عربستان با توجه به میزبانی کشور عربستان در شهر کوچک با امکانات کم‌تری نسبت به سایر شهرهای میزبان این رقابت‌ها قرار داریم اما با این وجود امکانات بسیار مناسبی از سوی باشگاه برای ما فراهم شده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه نخستین تمرین خود را به خوبی پشت سر گذاشتیم و امیدواریم با آنالیزی که از پاختاکور داشته‌ایم این دوره از رقابت‌ها را به خوبی آغاز کنیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: در لیگ قهرمانان آسیا تیم ضعیف و از قبل بازنده‌ای وجود ندارد و بازیکنان سپاهان این مسئله را خوبی درک می‌کنند و همه آماده برگزاری این رقابت‌ها هستیم.

وی گفت: شرایط این رقابت‌ها با مسابقات لیگ برتر متفاوت است و تیم‌های حاضر با برنامه‌ریزی خاصی پای به این رقابت‌ها می‌گذارند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.