حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » » » گروه‌های جهادی یاوران فرهنگ و سلامت مساجد چهارمحال و بختیاری تشکیل می شود

گروه‌های جهادی یاوران فرهنگ و سلامت مساجد چهارمحال و بختیاری تشکیل می شودمسوول مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت گروه های جهادی گفت:گروه‌های جهادی یاوران فرهنگ و سلامت تشکیل و مساجد در این استان فعال می شود.

...

کاوش نیوز: حجت‌الاسلام علیرضا ملک محمدی در کمیته طرح و برنامه مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این گروه‌ها با همکاری شبکه‌های بهداشت و درمان، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای تهیه آب‌ژاول، گلاب و دیگر امور بهداشتی با همکاری هیات امنا و با محوریت امام جمعه و جماعت نسبت به انجام غبارروبی مساجد اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا دهه آخر ماه شعبان به نام دهه "عطرافشانی، غبارروبی و ضدعفونی کردن مساجد" نام‌گذاری شده است.

ملک محمدی تصریح کرد: ستاد هماهنگی امور مساجد با محوریت امام جمعه در هر شهرستان تشکیل و برای دهه آخر ماه شعبان برنامه‌ریزی کند.

وی یادآور شد: راه‌اندازی نماز جماعت در مساجد نیازمند اعلام و تصمیم ستاد هماهنگی مقابله با ویروس کرونا است.

مسوول مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نمازهای جماعت پس از ریشه‌کنی ویروس کرونا ،با رعایت تمامی اصول بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی گفت: بنابراین تا زمان وجود ویروس کرونا، نماز جماعت در مساجد برگزار نمی‌شود.

ملک محمدی تاکید کرد: اما در این مساجد باز است و مومنان می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد حضور پیدا و به‌صورت فردی عبادت کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.